|
|
|
|
|
|
|
Botrányos ügyintézés
Tisztelt Elnök Úr,
Felhívott az áruház igazgató, elmondta, hogy ők nem használják a pénzemet, mert a bútorom egy részét ( média fal) ami a legdrágább része a bútor összeállításnak, már elhoztam. Igaz semmire nem megyek vele, mert amíg a többi része nem ér ide összerakhatatlan. De mégis nálam van. Nagyon csúnyán összevesztünk, a végén még ő kérte ki magának, és
közölte velem kb. 40 perc vita után, hogy ki vagyok hangosítva (nem szól előtte!). Azt mondta 8 hónap várakozás után, hogy adjam vissza ami nálam van, ő vissza fizeti a pénzem, és felejtsük el egymást, na akkor már agyvérzés közeli állapotban, meg állapodtunk, hogy februárban itt lesz, a bútor, jelentkeznek ha megérkezett és összerakják, bele mentem, mert már annyira fáraszt ez az egész, hogy szeretném örökre elfelejteni ezt a történetet.
Kártérítést nem kapok, a kialkudott kedvezményt (20% ) már „elfelejtették”, (és még én tartozok nekik, a maradék bútorok árával) mivel arra már nem voltam hajlandó előleget fizetni ez után a sztori után. Itt tartunk, bútorom nincs, a 2021 augusztusi megrendelés óta, csak egy ígéretem, hogy ha megjön, februárban és kifizetem a maradék összeget, akkor kihozzák és összerakják a lakásomon.
Akit tehetek lebeszélek arról, hogy bármit is rendeljen egy ilyen társaságtól. Köszönöm a közbenjárást, ön nélkül még itt sem tartanék, meggyőződésem.
Tisztelettel, MGY
|
|