|   | 
                    | 
                    | 
                  
                   
                  
                    
                   
                   | 
                 
                
                  | 
                     
                    
                   | 
                  
                  
                   | 
                    | 
                  
                   
                  
                   
                   
					folyt.
                  
					
					2024. január 2-án tájékoztattak arról, hogy a készülék megérkezett és eljuttatták a szervizbe. Mivel 2024. január 24-ig megint semmilyen újabb tájékoztatást nem kaptam, e-mailben érdeklődtem, amire azt a választ kaptam, hogy a készülék javítási idejébe nincs beleszólásuk, de megsürgetik. 
					 
					Február 5-én e-mailben és az xre.hu weboldal üzenetküldő felületén jeleztem, hogy 8 napon belül kérem vissza a kijavított, hibátlanul működő telefont, vagy kérem a készülék cseréjét. Ha ez 2024. február 12-ig nem lehetséges, akkor kérem visszautalni a telefon árát.
					 
					Nem kaptam választ sem az e-mailre, sem az üzenetre, ezért február 7-én felhívtam a céget, ahol azt a választ kaptam, hogy nem látták sem az e-mailt, sem az üzenetet, de ha leírom, amit a telefonban is elmondtam, akkor intézkednek. 
Ezért február 7-én és 8-án ismét leírtam, hogy fenntartom a február 5-én leírtakat és amennyiben február 12-ig nem kapom meg vagy a saját, vagy a cseretelefont, akkor utalják vissza a pénzemet. Február 9-én válaszoltak, hogy csak február 13-án tudják majd postázni a telefont. Minden bizalmamat elvesztettem egy ilyen inkorrekt céggel kapcsolatban, február 12-én kértem, hogy most már inkább a készülék árát küldjék vissza, mert kényszerhelyzetben vagyok és mire megérkezne az általuk küldött, én már vásárolok egyet saját költségen. Válaszukban azt írták, hogy a pénzt nem térítik vissza, mert az nekik nagy többletköltséget jelent, és felesleges vásárolnom, mert még aznap postára adják a készüléket. Ez tegnap, február 12-én volt.
					 
					A ma, február 13-án elküldött e-mailemre, amiben jeleztem, hogy a pénz mostanáig nem érkezett meg, a telefon feladásáról sem kaptam értesítést (amit először mára, tegnap pedig a tegnapi napra jeleztek), nem válaszoltak, úgy érzem folytatódik az időhúzás, ami nekem nagyon jelentős károkat okozott már eddig is, a bosszúságról nem is beszélve. 
					 
					(A december 16-án leadott szervizigényemet #410450 megrendelési számmal igazolták vissza 2023. december 16-án.)
Felelősségem teljes tudatában kijelentem, hogy a leírtak mindenben megfelelnek a valóságnak, de amennyiben igényt tartanak rá, rendelkezésre bocsátom az ezzel kapcsolatos hosszadalmas levelezésünket is az xre.hu-val. 
					 
					Várom megnyugtató válaszukat, esetleg segítségüket!  
					Üdvözlettel: Vera
                  
                   | 
                 
              
             
             |