|
|
|
|
|
|
|
A cég válasza
Kedves Uram!
A hölgy azóta kapott még egy ugyanilyen inhalátort. Ugyanaz a készülék ment ki kettő is, a maszkot is megnéztük ugyanaz, nincs belőle más. Nincs olcsóbb és gyengébb változat, mivel mindig ugyanabból a készletből jött és a gyártó sem változott és egy szállítmányban is érkezett, így nem jogos ez a feltevés. Több száz darabot adtunk el azóta és soha senki sem panaszkodott és senkinek sem romlott el, csak ha a kezelő nem megfelelően használja ( hozzáteszem, senkinek soha nem tört még el), ezek nagyon szigorú minősítésen esnek át, nagyon szigorú a cég világszintű politikája ebben, ezért nem is feltételezem róluk, hogy pont ezzel a három darabbal történt meg, ebből az egy szállítmányból, hogy három darab is hibás.
A készülék ráadásul higiéniai termék, így cserélni sem lettünk volna kötelesek, ennek ellenére kettőt is kapott belőle. A törés azt gondolom amúgy sem magától történik meg, csak ha valami fizikai behatás éri, ami a kezelő hibájából lehet, így kérem ennek megfelelően kezelni az ügyet. Mivel már három készüléket is kapott, mások évekig használják és semmi, ő pedig hármat is töröttnek vagy rossznak mond, nem gondolnám, hogy ennél többet kellene még az ügy érdekében tenni.
Annyit tudok felajánlani, hogy küldje vissza mind a hármat és vissza kapja max a vételárat.... de nem gondolnám, hogy nem tudott velünk kommunikálni, amikor több helyen személyesen is elérhetőek vagyunk, telefonon és e-mailen is több kommunikáció történt vele és kifejezetten rágalmazás, hogy nem válaszolunk, hiszen akkor hogy küldtünk volna neki ennyi csere terméket.... Azt gondolom mindent megtettünk, amit kellett és azon felül is, az egész már részünkről nagyon negatívban van, ha csak a szállítási költségeket nézzük és az emberi munkaerőt és a három készülék beszer árát.... (szeptember 19.) Köszönöm!
Üdvözlettel: Réka Key Account Manager
Kedves Selmeczi Balázs!
A cég részéről kezdjük azzal, hogy valótlan az az állítás, miszerint 3 terméket kaptam, 1 db eredetileg megvásárolt és 1db “cseretermék” érkezett, erről számlám és bizonyítékom van, fotókat is küldtem a kapott termékekről.
Vajon miért van a két számlán két különböző terméknév és ár, ha a 2 elvileg ugyanaz, illetve akkor miért van a honlapon 2 különböző áru termék, hogyha semmi különbség nincs közöttük. A céget képviselő hölgy kedvéért elküldöm újra amit kértem, és amit másodszor kaptam, illetve újra megkérdezném, hogy miért olcsóbb az egyik majdnem 10.000 forinttal mint a másik?
A cég levelére reagálva nem gondolnám, hogy szívesség az, hogy a szállítási díjat és a termék árát újra kifizettetve velünk, küldtek egy “csereterméket”, mert ez a szó magában foglalja a cserét, ami azt jelentette volna, hogy nekem minden költség nélkül biztosítanak egy új terméket, azonban ezt az említett “cserét” maximum új vásárlásnak titulálhatja. A küldött levelezés alapján pedig az is nyilvánvalóan valótlan állítás, hogy velük lehet kommunikálni, ugyanis 1 hónap alatt 2 e-mailre sem sikerült válaszolni, gondolom azt várták, hogy majd akkor nem foglalkozom ezzel az egésszel. Telefonon pedig nem kerestem őket, ugyanis elég sok dolgom van jelenleg és volt a nyáron is, továbbá ha egy cégnek elérhetőségként van feltüntetve egy email cím, azon el kellene tudni érni őket, ez azonban csak a legelső termék meghibásodásakor történt meg, a második esetében válaszra sem méltattak.
Nyilván mind a két termék árát kérem vissza, tehát a mellékelt számlák alapján a drágábbat és az olcsóbbat is. A visszaküldést el fogom intézni GLS szállítással, amint a cég küld nekem egy hivatalos írásbeli dokumentumot, miszerint ha visszaküldöm a 2 terméket, akkor minden költséget, ami a számlán szerepel, visszautalják az édesanyám számlájára, aki kifizette. A használat kapcsán pedig annyit szeretnék megjegyezni, hogy nyilván nem fogom videózni az összes használatba vételt, de nem tudom azt sem, hogy lehet ezt a gépet nem rendeltetésszerűen használni. A használata abban merült ki, hogy minden nap 30 percet működött, ezt követően a fejet elöblítettem vízzel, majd éjszaka megszáradt és másnap ugyanez történt, ha ez nem rendeltetésszerű használat, akkor nem tudom mi.
A gép a használaton kívül egy törölközőbe volt csavarva és egy dobozban volt. Továbbá nem tudom, hogy tud valami pontosan ugyanott eltörni kétszer, ha mi hibáztunk volna és törjük szét, ahogy ezt állítja a hölgy, erre is várnék egy választ. Az első termék sérülésekor pedig meg is írtam a Winterhur Medical Zrt.-nek e-mailben, hogy mi történt, nem követeltem semmit, csak megkérdeztem, hogy ez garanciális hibának számít-e, amire azt a választ kaptam, hogy a törés nem az, vegyek egy új eszközt, és ők adnak belőle 10% kedvezményt, ezt el is fogadtam.
A két kép közül az állatorvosi célra árult NE-M01 VET gépet rendeltem eredetileg, az előző levelemben ez is szerepel a számlán, csak a kapott gép nem ugyanaz, a doboza alapján sem, helyette a második képen szereplő gépet kaptam meg, ami hasonló, de nem ugyanaz. Avagy amennyiben igen, márpedig a hölgy ezt állítja, megtévesztik a vásárlókat és több pénzt kérnek el ugyanazon termékért? Köszönöm segítségét az ügy megoldásában, köszönöm gyors válaszát!
Köszönettel: Mirella
|
|