|
|
|
|
|
|
|
Vízszerelő panasz
Másnap, hétfőn reggel telefonáltam nekik, hogy egyeztessük az aznapi konkrét időpontot, illetve ekkor közöltem velük, hogy
a karbantartást mégsem kérem, csak az alkatrészt és a beszerelést. Azt a választ kaptam, hogy délután fognak érkezni és telefonálni fognak az érkezés előtt, és hogy a nem kért karbantartást elég lesz majd megbeszélni a helyszínen a kiérkező kollégákkal.
Egész nap vártam az érkezésüket, de nem jöttek. Végül este fél 7-kor telefonáltam, és
kiderült, hogy mégsem jönnek, mivel a munkát nem vállalják úgy, hogy a karbantartást nem kérem, mivel
"nem éri meg" nekik. Tehát most náluk van 70 ezer forintom amit az alkatrész cserére és az el nem végzett karbantartásra kértek. Az pedig nagyon furcsa, ígéretük/megbeszélésünk ellenére sem telefonáltak, nem jöttek, nekem kellett keresni őket.
|
|
Azóta sikerült beszélni egy kazánszerelővel, aki szerint a fent említett munkadíjak illetve hibafeltárási díj messze a piaci realitáson felül vannak, még a vasárnapot figyelembe véve is. Egy reális árat természetesen kifizetnék a vasárnapi (ingyenesnek mondott) kiszállásra és a pár percig tartó hibafeltárásra, de a többit vissza szeretném kapni a 70 ezer forintból, hiszen a szelepet sem vették meg.
Elfogadható-e az, hogy a munkafelvételnél többszöri kérdés ellenére sem mondanak árat? Így a helyszínen gyakorlatilag már bármilyen árat bemondhatnak egy hibafeltárásra, én azt köteles vagyok kifizetni? És normális-e az, hogy egyoldalúan, minden tájékoztatás nélkül beszüntetik a munkát, csak mert egy részét, amiről először nem is volt szó mégsem kérem?
Segítségüket előre is köszönöm! üdvözlettel: Gábor (október 29.)
Ezt írtam a cégnek:
„Tisztelt Uram!
Nyilatkozom, hogy semmilyen szolgáltatást nem szeretnék most már önöktől.
Egy reális árat kifizetek, de 55 ezer forint nem reális egy 5 perces munkáért. Weboldalukon nincsenek feltüntetve a vállalási áraik, s szóban sem kaptam előzetesen tájékoztatást, pedig kétszer is kifejezetten kértem! Csak helyben mondanak valamit, amit át sem lehet gondolni. Kérem nyilatkozzon, hogy mely időpontig várhatom vissza a pénzemet!
tisztelettel, Gábor (október 29.)
Ezt a válaszlevelet kaptam tőlük:
Tisztelt Gábor!
Sajnálattal olvasom a levelét, hogy az előzetes írásos és szóbeli megállapodásunk ellenére ön lemondta a 2024.10.27-én Vasárnap helyszínen megrendelt munkavégzést. Szerződésünk értelmében ilyen esetben önnek még 74.780 Ft összeget kell fizetnie.
Természetesen az idáig megfizetett Br. 70.000 forint beleszámít a tartozásába. Kérem az összeg megfizetését 3 napon belül, ellenkező esetben jogi úton érvényesítjük igazunkat.
Követeléseinkre a megállapodásunk alapján tartunk igényt.
Ön a panaszával a Békéltető testülethez, illetve bírósághoz fordulhat. Kérem, máskor olvassa el a Működödési és Szerződési Feltételeinket, amennyiben megrendel egy szolgáltatást. Ez megtalálható a weboldalunkon illetve a helyszínen amit elfogadott.
Panaszát kivizsgáltam, és lezártnak tekintem. A panaszkivizsgálás bélyegző, és aláírás nélkül is hiteles! Üdvözlettel: Panaszkezelési Osztály.
Köszönettel: WRH Kft White Rock Hungary Kft.
2724 Újlengyel, Petőfi Sándor u 48., Tel: 06-20-559-4978 topvizgazfutesszerelo.hu (október 30.)
A vállalkozó a hibakódból tudhatta mi a probléma, előre meg kellett volna mondani a vállalási árat, a várható költségeket. A vállalkozó nem mondta meg, azaz jogsértően járt el. A vállalkozó arra hivatkozott, hogy Gábor miért nem nézte meg a weboldalon lévő szerződési feltételeket.
Mi megnéztük az MSZF-nek nevezett leírást.
A WRH Kft. weboldalán található szerződési feltételek szövege nem átlátható, nehezen értelmezhető, a kötelezettségek egyoldalúak. A külföldi oldalakról jogosulatlanul felhasznált fotók – ahogy a neduguljel oldalán – alkalmasak a fogyasztók megtévesztésére, a cég megbízhatóságát sugallva.
Egy székhelyszolgáltatóhoz bejelentett néhány fős cég (WRH Kft.) komolyságát mutatja, az ügyvezető, a Reklamációs vonal, valamint a "Panaszkezelési Osztály" egyazon ingyenes e-mail címet használ. Saját elektronikus címmel sem rendelkeznek…
A weboldalon jogszerű adatkezelés leírására nem találtunk mást, csak kiírást: GDPR Tájékoztató.
De ilyen nincs sehol.
Ígéretüket nem tartották be, az alkatrészt nem cserélték, Gábor futhat a pénze után.
|
|