|
|
|
|
|
|
|
Vállalások
pontosabb tájékoztatást nyújt arról, hogy hogyan rangsorolja a jegyeket a keresési eredményekben;
jelentősen csökkenti a weboldalán felugró ablakban megjelenő, visszaszámlálást tartalmazó üzenetek számát;
már a jegyválasztó oldalon tájékoztatja a fogyasztókat, hogy a jegy eladója kereskedő vagy egy másik fogyasztó;
amennyiben elérhető, lehetővé teszi a fogyasztók számára, hogy pontos ülőhelyszámot válasszanak, és ne csak azt, hogy a helyszín melyik szektorában szeretnének helyet foglalni;
ha egy jegyhez csak egy szállítási lehetőség áll rendelkezésre, beépíti a szállítási díjat a feltüntetett árakba;
amennyiben egy jegyhez több szállítási lehetőség is rendelkezésre áll, egyértelműbben tájékoztatja a fogyasztókat arról, hogy a szállítási díjakat nem tartalmazza a feltüntetett ár.
A Viagogo vállalta továbbá, hogy szintén augusztusig bezárólag számos helyen módosítja az általános szerződési feltételeit, így biztosítja a többi között, hogy:
a fogyasztók keresetet indíthatnak a vállalkozással szemben a saját lakóhelyük szerinti tagállamban, és a saját nemzeti fogyasztóvédelmi jogszabályaik védelmét élvezik;
a fogyasztóknak több idejük legyen visszatérítést igényelni a Viagogo "garanciarendszere" keretében, ha problémájuk adódik a jegyeikkel;
a vállalkozás nem változtatja meg egyoldalúan a szerződési feltételeit anélkül, hogy előzetesen tájékoztatná a fogyasztókat, és ésszerű határidőt biztosítana számukra a díjmentes lemondásra;
ha a cég „garanciarendszere” keretében helyettesített ülőhelyet ajánlanak fel a fogyasztóknak, az új ülőhely ugyanolyan vagy megközelítőleg jobb helyen lesz, mint a helyettesített jegyen szereplő ülőhely.
|
|