Vissza

 


Vertikal Group válasz

Tisztelt Ügyfelünk!

Levelére válaszolva tájékoztatjuk, hogy beérkezett megkeresését az illetékes osztályok részére továbbítottuk, melyben a problémát jeleztük és tájékoztatást kértünk.
Visszajelzésük alapján, a tényállás tisztázása érdekében, az alábbiakról tájékoztatjuk:
Cégünk ellátottsága alá eső területeken a MOHU Mol Hulladékgazdálkodási Zrt., mint koncessziós társaság megbízásából a területi régiókoordinátorok által továbbított szabályzatok és ellátottságunk alá eső települések optimális járatterv meghatározása alapján kerültek kialakításra a települések gyűjtési rendjei.
Társaságunk a települést érintő járatoptimális gyűjtési rend kialakítása után 2025.02.24. napján elektronikus úton tájékoztatást küldött Bernecebaráti Község Önkormányzata részére, melyben további kérést intéztük feléjük „ Szeretnénk továbbá segítségüket kérni, hogy a rövid időre való tekintettel minden lehetséges platformon tegyék közzé a változást.” – bízva abban, hogy minél kevesebb kellemetlenséget okozunk ügyfeleink részére.
Megértjük az Ön által leírtakat, sajnáljuk, hogy kellemetlenséget okoztunk, hiszen cégünk fontosnak tartja, hogy megfelelő színvonalas szolgáltatást biztosítson, amelyek megkönnyítik, nem pedig nehezítik az ügyfelek életét!
Természetesen nem célunk ügyfeleink elégedetlensége, ezért bízunk benne, hogy a jelenlegi gyűjtési renddel egy színvonalas szolgáltatást tudunk nyújtani településükön is.
Kérjük, amennyiben a jövőben még is egy esetleges szállítási probléma merül fel a gyorsabb ügyintézés érdekében ügyfélszolgáltunkon a +36-28/561-200 telefonszámon jelezni szíveskedjen ügyfélfogadási időben. Köszönjük együttműködését, a továbbiakban is állunk szíves rendelkezésére.
Tisztelettel

 
Kezdőlap   Fogyasztóvédelem   Hírek   Levelek   Üzenetek   Tesztek   Oldalajánló   Könyvajánló   Kapcsolat   A lap tetejére