|
|
|
|
|
|
|
Folytatás
A honlapon lévő rendelés követés ellentmondásosan tartalmazza a státuszt, mivel jelöli, hogy fizetve van, és "átutalásra vár". MELLÉKELEM EZT IS ÉS AZ e-mailjüket, MELYBEN VISSZAIGAZOLTÁK A FIZETÉST.
Megpróbáltam az üzletet felkeresni Szentendrén, de zárva találtam, és azóta is zárva van. Kérem segítsenek, hogy hozzájussak a megrendelésemhez, vagy legalább valami információt kapjak, hogy mi a késlekedés és a kapcsolat elhárítás oka!
Köszönettel Ferenc (április 28.)
Tisztelt Civil szervezet!
A levél írója. 04.29. napon maradéktalanul átvette rendelését Budapesti üzletünkben.
Ügyfelünk nem a budapesti üzletünket kereste fel korábban hanem a vidéki kirendeltséget, így még 04.28. napon írásban kapott tájékoztatást, hogy rendelése azonnal kiszolgálásra tud kerülni, amelyre másnap 04.29. napon került sor.
Üdvözlettel, Gergő, Ventil ügyflszolgálat ( május 5.)
Tisztelt Selmeczi úr!
Köszönöm a segítségét.
Ahogy megírtam az Önöknek szóló levelemet valóban azonnal reagáltak, hogy a Lehel úton át vehetem a rendelésemet. Bár a rendelésem csomag automatába szóló kézbesítésre szólt, azonnal átvettem, mert eddig egy hónapon keresztül semmilyen megkeresésre nem reagáltak. Így örültem, hogy végre megkaphatom.
Még egyszer köszönöm a segítségüket, bár azt meg kell jegyezném, hogy a cég ügyfélszolgálatának egyik formája sem működik, és az elég furcsa, hogy csak akkor reagálnak egy rendelésre, ha a fogyasztóvédők segítségét kérem.
Ferenc

|
|