|
|
|
|
|
|
|
A cég válasza
Tisztelt Elnök Úr!
Alábbi levelét köszönettel megkaptam.
Kérem engedje meg, hogy arról tájékoztassam, hogy rendszerünk szerint futárunk valóban sikertelen kézbesítési kísérletet rögzített rendszerünkben.
Erről történt egyeztetés az ügyféllel telefonon, ahol teljes körű tájékoztatásban részesült, és a kézbesítési adatok frissítése is megtörtént, a beszélgetés alapján.
Ezt a frissítést raktárunk fel is dolgozta és a küldemény a mai napon ismételten kiszállítás, kézbesítés alatt áll.
Cím probléma esetén, eljárásunknak megfelelően járt el a futár kolléga, cím nyomozásra, illetve a feladó, irányunkba költségviselő fél általi esetleges intézkedésre, illetve címzett fél kapcsolatfelvételi lehetőség miatt is.
A feladó a küldeményt STANDARD szolgáltatásunkkal adta fel, ezt a szolgáltatást fizette ki a UPS irányába. ez a szolgáltatásunk nem tartalmaz garantált kézbesítési időt.
Továbbá tájékoztatom, hogy bárminemű anyagi kompenzációs igényt az irányunkba költségviselő fél, azaz a feladó kérvényezhet, a feladás helye szerinti illetékes országban. A kedves ügyfélnek jeleztük, hogy mindenképpen vegye fel a kapcsolatot a feladóval, amennyiben ilyen jellegű kompenzációs igénye volna.
Megértését köszönöm,
Üdvözlettel: Gy Zoltán, UPS Magyarország Kft., Ügyfélszolgálat vezető
|
|