|
|
|
|
|
|
|
Tripont probléma
Nem történt semmi.
Másnap felhív egy idősebb hangú úriember, hogy probléma adódott a GLS futárszolgálatos rendszerükkel és nem tudják feladni a csomagot és azt mondta, hogy a következő héten küldik, meg reméli, hogy addig megoldódik a helyzet, de utána 3 napra rá megjött egy másik GLS futárszolgálatos rendelésem tőlük. (November 10.)
Ekkor kezdtem úgy érezni, hogy félrevezetnek, vártam a következő hétig, utána felhívtam őket újra (November 13.) Akkor azt mondták, hogy megjavult a rendszerük és aznap vagy másnap (November 14.) feladják a csomagom.
Nem történt semmi.
Utána írtam egy e-mailt (November 15.) is, hogy hátha elfelejtették és esetleg így könnyebben megjegyzik, akkor azt írta a hivatalos Tripont e-mailről valaki, hogy ott van hátizsák és már csomagolják a terméket és holnap vagyis csütörtök feladják. (November 16.)
A ma reggel (November 16.) kaptam egy olyan e-mailt, hogy állítólag rendszerhiba történt náluk és, hogy sokadik ellenőrzésre jöttek rá, hogy
olyan termékért fizettem, ami nem eladó.
Utána felajánlották e-mailben, hogy most már nincs ott a próba termék, amit rendeltem és pótoljam ki a teljes árú termék árára, és akkor megkaphatom, de adnak 10% kedvezményt a kellemetlenségért.
Én annyit kértem tőlük, hogy hétvégére jöjjön meg lehetőleg, mert már lassan egy hónapja várok rá. A szomorú az egészben, hogy nem egyszer hitegettek, hogy jön a csomag, közben meg úgy tűnt, hogy egyáltalán el se akarták küldeni.
Azt írta a kereskedő, hogy ha most rendelné meg Amerikából, akkor nem érkezne meg 3 napon belül hétvégére, de ennek a beszerzésére volt majdnem egy egész hónapjuk.
A problémám az, hogy nem azon az áron akarják eladni, amiért rendeltem, utána nem egyszer megvezettek, és végül ide se akarják adni, csak ha ráfizetek.
Van visszaigazoló email a vásárlásról és arról is, hogy azt írják, hogy csomagolják már a rendelésem, következő nap meg gyakorlatilag kérik, hogy pótoljak rá a teljes árú termékre vagy visszautalják a pénzt, na már most én úgy rendeltem meg, hogy kedvezményes és szeretném meg is kapni, azt amit rendeltem.
Üdvözlettel: Zsolt
Tisztelt Selmeczi Balázs!
Javarészt én foglalkoztam a rendeléssel, talán én tudom a legrelevánsabb infót adni.
Szeretném az elején leszögezni, hogy semmilyen körülmények között nem kívánunk egyik vevőnkkel sem a bolondját járatni, sőt!
Próbálunk egy számunkra nehéz időszak közepette korrekt kiszolgálást biztosítani mindenkinek. Így próbáltunk jelen ügyfelünkkel is eljárni. Én nagyon új vagyok itt, még a próbaidőmet töltöm, nagyon igyekeztem a vevő kedvében járni.
Két problémával párhuzamosan foglalkoztunk áruházon belül. Néhány hete cserélődött le a webáruházunk, és pár dolog sajnos még hibásan működik.
A GLS partner oldali hibája miatt nem tudtuk teljesíteni egy megrendelésünket sem az adott időszakban, és a sok történés közepette nem vettük észre a rendszerhibát, ami miatt egy olyan terméket tudott a vevőnk megrendelni, amelyre nincs raktárkészletünk jelen pillanatban, viszont az eladásba nem kerülhető demó termékek - szintén egy integrációs hiba miatt - felkerültek a weboldalra. Egy ilyen terméket rendelt meg sajnos a vevőnk, de a gyártó ezen termékek eladását nekünk tiltja, kizárólag bemutató céllal használhatjuk őket. Ezt egész egyszerűen nem tudjuk neki eladni, nem azonos teljes egészében a valós, kereskedelmi termékkel, mintadarab.
Miután ez már sajnos majdnem csak a folyamat legvégén vettem észre, igyekeztem a hibámat orvosolni és felajánlottam neki egy második, magasabb kedvezményt (20%) a rendelésből, és tudattam vele, hogy ez a termék Amerikából érkezik ezért hosszabb időt fog igénybe venni a beszerzés. Neki ez nem volt megfelelő, és elmondta, hogy 3 nap alatt küldjük ki neki a terméket vagy önökhöz fordul.
Nagyon sajnáljuk a történteket, és nem szerettük volna a vevőnket megtéveszteni. Én személy szerint többször beszéltem vele, neki is elmondva a fent taglaltakat, és sokszor elnézést kértem tőle a hibámért.
Ajánlatunkat, miszerint a valós termék árából 20% kedvezményt adunk, vagy a vételárat visszafizetjük, továbbra is fenntartjuk.
Tripont Foto Video Kft. /Fotótermék kereskedő/
Tisztelt Uram,
Köszönöm a gyors közbenjárásukat! Üdvözlettel: Zsolt
|
|