|
|
|
|
|
|
|
Levelezés
2023.12.14-én az alábbi választ kaptam:
Kedves Brigitta!
Köszönjük bejelentését, garanciális/elállási kérelme beérkezett, a probléma feldolgozása megkezdődött.
A maximálisan rendelkezésre álló 15 naptári napon belül mindenképpen értesítést fog kapni az ügy kimeneteléről.
Majd 15-én az alábbi levél érkezett:
Kedves Brigitta!
Rendeléssel kapcsolatban megkaptuk 14 napon belüli elállási kérelmedet.
Sajnáljuk, hogy problémád adódott, kérésed kezeléséről az alábbiak szerint jártunk el:
Hibajegye lezárásra került.
Amennyiben további nyitott kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal ügyfélszolgálatunk elérhetőségén.
Köszönöm szíves együttműködését.
Az esetlegesen felmerült kellemetlenséggel kapcsolatban elnézésedet kérjük és reméljük, a jövőben is elégedett vásárlóink között tudhatunk.
Bármilyen további kéréssel, problémával kapcsolatban bátran keress minket elérhetőségeinken.
Üdv Práber Kft.
Mivel ebből semmilyen információ nem derült ki számomra, ezért ismét kerestem őket:
Tisztelt Pepita.hu webáruház!
A fenti levelüket nem tudom értelmezni.
Azt írják, hogy a hibajegyem lezárásra került, de nem jelzik, hogy mik a lehetőségeim, teendőim.
Visszaküldjem a terméket vagy kapok csere terméket?
Amennyiben visszaküldöm, hová? Milyen formában kapom meg a visszatérítést? Várom mielőbbi válaszukat!
Üdvözlettel: Brigitta
Ezt a levelet szintén megkapta a forgalmazó is.
|
|