|
|
|
|
|
|
|
Tovább
1, A termék megnevezésében benne van az "Esti" szó és a 4.800 tól, tehát a vásárló naivan azt hinné, hogy 4.800 lesz a jegy / db, mivel nincs feltüntetve hogy ha drágább akkor mennyivel drágább.
2, Nincs kiírva a drágább jegy darabára se az oldalon, se a számlán, se a visszaigazoló e-mailben, csak a vásárlás végösszege.
Csatoltam az összes átveréshez kapcsolódó dokumentumot.
Üdvözlettel, NBL (szeptember 11.)
Tisztelt Fogyasztóvédő Alapítvány!
Köszönjük megtisztelő megkeresésüket.
Az alábbiakban szeretnénk megosztani állásfoglalásunkat az üggyel kapcsolatban.
Honlapunkon a program megnevezése: „Városnézés a Dunán – Esti Városnézés”.
Ezen az oldalon érhetők el a nappali és esti városnéző programjaink, itt van lehetőség a foglalások leadására is. Az árak feltüntetése a „4 800 Ft-tól” megjelöléssel történik, amely azt jelzi, hogy a jegyárak ettől az összegtől indulnak.
Feltételezzük, hogy a vendég félreértette ezt, és úgy értelmezte, hogy a program ára minden esetben pontosan 4 800 Ft.
Az ármegjelölés alatt azonban jól látható módon szerepel a következő tájékoztatás:
„Az árak a napszaktól és a hét napjától függően változnak.”
Ezzel szeretnénk egyértelműen jelezni, hogy a végleges ár az adott foglalás paramétereitől (például napszak, hét napja) függően eltérhet.
A vendég az esti időpontban induló városnéző programunkra foglalt, amelynek díja valóban meghaladja a 4 800 Ft-ot.
A számlával kapcsolatban elismerjük, hogy azon nem szerepelt a darabár.
A hibát korrigáltuk: a számlát sztornóztuk, és egy új, megfelelő tartalmú bizonylatot állítottunk ki.
Az ebből fakadó kellemetlenségekért a vendég elnézését kérjük.
A honlapunkon azóta frissítést hajtottunk végre: a foglalási folyamat során, a fizetés megkezdése előtt most már egyértelműen megjelenik a pontos darabár is.
Köszönjük figyelmüket és együttműködésüket.
FG, Head of Customer Care, SILVERLINE Group Silverline Cruises Kft. | Amenti Hajózási Zrt. (szeptember 18.)
|
|