Vissza

 

Pár nappal korábban rendeltem egy másik csomagot is (2024. április 15-én), amit szintén késve, és a Temu által ígért határidőn túl szállítottak ki Ahogy lejjebb is látszik, április 22-én esett túl a vámkezelésen, majd a futárcég április 27-ig nem csinált vele semmit. Ekkor frissítették a státuszát "úton van"-ra, ugyanakkor csak május 3-án hozták ki végül. Emiatt már eleve kapcsolatban álltam a futárcéggel, és két alkalommal hívtam is őket, illetve írtam a Facebook-on nekik. E-maillel nem próbálkoztam, számos helyen olvastam, hogy nem is válaszolnak rá egyáltalán.
Mivel a második csomagom mai napig nem kaptam meg, muszáj voltam továbbra is kapcsolatban maradni a futárcéggel. Az alábbi képen látszik, hogy mennyi időt töltöttem el eddig csak a telefonálással. Átlag 40 perc, mire kapcsolnak, és érdemben akkor sem tudtak semmiben sem segíteni. Ígérték, hogy megsürgetik a csomagom, de eredménytelenül. Felhívtam többször a figyelmüket, hogy kórházba kell mennem, és jó lenne előtte megkapni a csomagom, hiszen nem tudom, meddig leszek bent, illetve magára a kórházi tartózkodásra rendeltem, többek között, termékeket. Ezt is hiába mondtam.
Telefonon össze-vissza, egymásnak ellentmondó információkat adtak. Többek között az alábbiakat közölték:

- Megcsúsztak a szállítással, de ez a Temu hibája, mert a Temu küldött nekik túl sok csomagot

- Kapacitáshiány lépett fel, kevés a teherautó, ami szállítana a raktárba, emiatt csúsznak, de ne aggódjak, a csomagom 1-2 munkanapon belül kiszállítják

- A csomagom többször is megsürgetésre került, ne aggódjak

- A csomagom természetesen megvan, csak a csúszás miatt nem tudják kiszállítani

- Az egyik ügyintéző szerint tilos a raktárhoz menni, kikérni a csomagot. Egy másik szerint november és január közt szokták ezt megengedni, a karácsonyi csúszás miatt. Egy harmadik ügyintéző szerint menjek csak oda nyugodtan, nem fognak örülni neki, de próbáljam meg.

- Hogy pontosan hol a csomagom, soha, senki nem mondta meg.

A Facebookon is számos alkalommal érdeklődtem. De nem foglalkoztak velem. Elnézést a kifejezésért, de teljesen hülyének vagyok nézve. Csatoltam a velük folytatott összes beszélgetést. Eleinte csak az üres ígérgetést kaptam, hogy a raktárban van a csomagom, csak a rendszer el van csúszva, emiatt nem mutatja. Majd hosszas, semmitmondó üzenetváltások után megkerestek, hogy szeretném-e easyboxba kérni a csomagom, amivel én éltem is. Ezután derült ki, hogy tulajdonképpen fogalmuk sincs, hol a csomagom, és belső vizsgálatot indítanak, ami 30 nap, de tetszés szerint meghosszabbíthatják újabb 30 nappal. Amint látszik, az utolsó kérdéseimre választ sem kaptam, olvasatlanul hagyták.

Ezen a ponton feladom a velük való kommunikációt, és költői kérdéseim maradtak csak, amikre ettől a cégtől úgysem kapok választ.

- Miért ajánlották fel az easybox lehetőséget, ha meg sincs a csomagom?

- Tekintettel arra, hogy a csomagommal április 25-e óta nem történt semmi, és ezt számtalanszor jeleztem, miért nem indult el hamarabb a 'kivizsgálás'? Eddig miért nem volt fontos?

- Ha állítólag megérkezett a csomag a raktárba, és csak a rendszer nem frissült, akkor mégis hogy veszhetett el? Valamelyik állítás valótlan.

- Tegyük fel, hogy leesett a címzés (amit kétlek, mert a Temu eddig mindig atombiztosan odaragasztott minden címzést), a címzés nélküli csomagok csak állnak valahol a raktárukban? Meddig és hogy tárolják őket? Hogyan próbálkoznak maguktól utánajárni, hova tartozhat (és nem az ügyfél zaklatja őket)?

- Hol van a raktár, ahol állítólag lehet a csomagom? Ezt sem mondja meg senki. Ez miért titok? A tulajdonomat képező termékek helyét miért ne tudhatnám, különösen miután a cég nem adja át nekem?

- 2024-ben, a digitális korszakban hogyan tud elveszni egy csomag?

 
Kezdőlap   Fogyasztóvédelem   Hírek   Levelek   Üzenetek   Tesztek   Oldalajánló   Könyvajánló   Kapcsolat   A lap tetejére