|
|
|
|
|
|
|
Másnap (05.16-án 11:29-kor) ismételten kaptam értesítést, egy másik futár telefonszámával, hogy aznap jönnek és elviszik a csomagot. Ismét próbáltam hívni a megadott számot, de nem vette fel senki (vagy kinyomott), így újra az ügyfélszolgálatot hívtam. Majd'
két óra várakozás után sikerült beszélnem egy ügyintézővel, aki annyit tudott mondani, nem érti, miért nem jöttek a csomagért előző nap, de jelzi, és intézkedik, de továbbra sem történt semmi.
05.17-én 10:51-kor jött az újabb viber értesítés, hogy érkezik a futár. Harmadik telefonszám, nem sikerült elérni. Többszöri próbálkozásra felvette egy férfi, aki közölte, hogy hát majd jönnek, de nem tudja mikor - mivel a viber értesítésben csak annyi szerepel, hogy mai nap érkezik a futár, de semmi időintervallum nincs megadva. Miután jeleztem az ügyfélszolgálaton, hogy azért érdeklődöm, mert nem tudni időpontot és csak 15 óra után tartózkodom a megadott címen, közölte a "kedves" futár, hogy "ja, hát mi kettőkor elhagyjuk a várost, szóval akkor majd hétfőn". Felvilágosítottam, hogy gyanítom pünkösd hátfőn nem szállítanak, így a keddet ígérte.
05.21. 09:28-kor jött is a szokásos értesítés, hogy "mai nap érkeznek". Újra nem egy próbálkozás, hogy elérjem a futárt (negyedik különböző telefonszám), aki vagy nem vette fel, vagy kinyomta a hívásomat, majd nagy nehezen csak felvette és mondta, hogy mindjárt visszahív, de jönnek ma.
Nem érkezett hívás tőle, így egy óra várakozás után ismételten felhívtam. Felvette, mondta, hogy valószínűleg engem keresnek épp és bemondott egy címet, ami nem meglepő módon nem az általam megadott volt. Leegyeztettük a címet, majd tudomásomra adta, hogy ők kis-csomagos futárok, szóval ők biztosan nem jönnek ilyen csomagért, de majd holnap jön valaki.
Az ügyfélszolgálattal már nem is próbálkozom, mert nincsenek fölösleges óráim, amit erre tudnék szánni. Mai nap 05.22. sikerült az e-mag chatrobotjától nagy nehezen eljutnom egy ügyfélszolgálatos kollégáig, akivel annyit sikerült előrehaladnom, hogy megpróbálja megsürgetni a dolgot.
Egy hete hitegetnek, félrevezetnek és szórakoznak az emberrel. Mivel visszaküldésről van szó, ami pénz visszafizetéssel is jár, rákérdeztem, hogy ez mikorra várható, mire azt a választ kaptam, hogy addig el sem indul a visszautalási folyamat, míg a termék nem érkezik vissza hozzájuk. Kértem, hogy adjon elérhetőséget, ahol panaszt tudok tenni és valaki az illetékes futárszolgálattól keressen fel és mondjon konkrét időpontot, de sajnos csak e-mailben van lehetőség kapcsolatfelvételre. Tudtára adtam, hogy akkor az is egy félrevezetés, hogy az automata 40-szer elmondja, hogy amennyiben nem tudok várakozni, kollégái felveszik velem a kapcsolatot, mivel a telefon nem ír ki e-mail címet...és ha telefonon nincs lehetőség, akkor mégis hogyan?
Legutolsó üzenetében írta, hogy e-mailben tudnak értesíteni, ha kaptak választ a Samedaytől, majd befejezte a beszélgetést....
Érdeklődni szeretnék, hogy ilyen esetben mit tudok tenni, mert a levegőben lóg a pénzem, amihez önhibámon kívül, sőt, kifejezetten a szállító cég hibájából nem jutok hozzá.
|
|