|
|
|
SALAMANDER Hungaria válasza
Jó reggelt kívánok!
E-mailben elküldtük panaszát a Salamander bezárási akcióval kapcsolatos hirdetésünkkel kapcsolatban.
Először is sajnálom, hogy panaszt kell tennie, és szeretné elmagyarázni a folyamatunkat,
Irányelveink nagyon világosak, és szigorú irányelveket követnek arra vonatkozóan, hogy a kereskedési szabályokkal összhangban hogyan árazzuk be részvényeinket a bezárás előtt.
Olyan kereskedési politika, amelyet korábban Magyarországon alkalmaztunk, és amely soha nem okozott semmilyen problémát más ügyfelek részéről vagy a helyi kereskedési szabványok semmilyen formája miatt.
Mindig a legalacsonyabb megjelölt árat mondjuk le, mert akkor ez mindenki számára egyértelmű, Ez is egyértelmű, mivel a dobozon egy ár szerepel,
A kassza és az üzlet körül egy figyelmeztetés is látható, hogy támogassuk folyamatunkat és irányelveinket, ami nagyon egyértelmű. Figyelembe véve az Ön idejét és a folyamatunk félreértéseit.
A jóakarat gesztusaként, nem pedig kereskedésünk hibájából, további 10% kedvezményt szeretnék ajánlani a következő vásárlásából. A kedvezményt augusztus 26-ig, szombatig kell felhasználni.
Még egyszer elnézést az esetleges félreértésekért és kellemes napot kívánok!
Trevor K., Director of Operations , UK & Europe , GA Europe GmbH, Madrider Strasse 2., 41069 Mönchengladbach, Germany / Üdvözlettel, B. Judit, Titkárság / SALAMANDER Hungaria Kft.
|