|
|
|
Mi lesz az ünnepek előtti vásárlási rohamnál?
Átszervezés zajlik, Budán
A futárcég azt írta, vállalatuknál folyamatoptimalizálás zajlik. Átfogó operációs szervezetfejlesztés és hatékonyságnövelés zajlik a vállalatnál, amelynek célja, hogy a növekvő piaci igények miatt megemelkedett csomagszámot és a közelgő karácsonyi időszak fokozott igényeit is zökkenőmentesen, a korábban tőlük megszokott magas színvonalon tudják kezelni. Ezek az átszervezések nem érintik a DPD Hungary teljes hálózatát, csupán egyes budai kerületeket és azok kiszállítási rendszereit.
Fontosnak tartották azt is megemlíteni, hogy a kialakult helyzetet befolyásolja, hogy
AlzaBox-hálózatukban technikai okok miatt leállások voltak a közelmúltban, amit azóta már sikerült teljeskörűen elhárítani. Saját csomagpont- és automata hálózatuk telepítése és bővítése azonban folyamatos, az ebben érintett csomagok kézbesítése pedig kisebb csúszással ugyan, de a megszokott magas minőségben zajlik.
Az ügyféltájékoztatásra és támogatásra kiemelt figyelmet fordítanak, külön címzett és szerződött partneri vonalakat biztosítanak. A myDPD csomagkövető alkalmazásukat éppen azért fejlesztették, hogy a címzettek és partnereik is naprakész információkhoz juthassanak. E-mail és voice bot funkciókkal bővítik meglévő és elérhető chatbot szolgáltatásukat, és hogy az év első feléhez képest az ügyfélszolgálatos kapacitásokat duplájára növelték, új munkatársak bevonásával. Válaszuk szerint cégük munkavállalói állománya folyamatosan nő, létszámleépítést nem terveznek.
|