|
2014
|
|
Tisztelt Látogató!
Valljuk, az ügyfelekkel, vevőkkel való szakszerű
kapcsolattartás, a hiteles kommunikáció jó példát mutat a többi piaci
szereplőnek, másrészt a fogyasztó számára is inkább szimpatikusabbá
válhat egy tudatosan ügyfélközpontú cég.
Alábbiakban azok a vevő- és ügyfélközpontú cégek
láthatóak, amelyek az óhatatlanul előforduló panaszokat a törvényben
meghatározott időn belül megnyugtatóan rendezni kívánják és tudják.
Működésünkhöz elengedhetetlenül szükség van vállalati támogatásra, s
leginkább az ilyen értékelvű cégek közösségi szerepvállalásában és
segítségében bízhatunk.
Az oldalon civil érdekvédő vállalásainkat 2014.
évben támogató értékelvű vállalatok logóját tüntetjük fel, amelyek az
adott cégek weblapjára mutatnak.
Ez úton is köszönjük segítségüket..
|