|
|
|
|
|
|
|
Pepita.hu válasza
Kedves Vásárlónk!
Kérelmével kapcsolatban írok Önnek, elnézést kérünk az okozott kellemetlenség miatt.
Beszállítónktól megrendeltük a csere terméket/hiányzó alkatrészt, ahogy beérkezik raktárunkba illetékes kollégáim átadják a futárszolgálatnak. Ezen szállítmányaink beérkezése általában 3-4 hetet vesz igénybe míg beérkezik raktárunkba. A kézbesítés pontos dátumáról, emailben értesítjük Önt. Addig is nagyon szépen köszönjük a türelmét és megértését!
Majd mivel telt az idő, és ajtó nem érkezett újabb e-mai+telefonos érdeklődésre kaptam ezt a megoldás címmel ellátott reménykeltő e-mail üzenetet.
Rendeléssel kapcsolatban megkaptuk garanciális probléma kérelmedet. Sajnáljuk, hogy problémád adódott, kérésed kezeléséről az alábbiak szerint jártunk el:
A hiányzó alkatrészt futárral küldjük, melynek várható időpontja: 2022.10.13.-2022.10.21.
Köszönöm szíves együttműködését.
Ugyanazon a napon a GLS futárszolgálat is jelezte, hogy amint átveheti a csomagot hozza. De sajnos ez sem jött be. A határidő lejárta után érdeklődtem a GLS-nél, hogy vajon merre vannak az ajtóim. Az alábbi választ kaptam
Kedves Levélíró, köszönjük a megkeresést.
Rendszerünk szerint a feladó még nem adta át részünkre a küldeményt, csupán címkenyomtatás történt, amely kapcsán ügyfeles adatot fogadtunk. Kérjük legyen kedves velük egyeztetni a küldeményt illetően.
Fentiekkel kapcsolatban szíves megértését kérjük. Kellemes napot kívánunk! Üdvözlettel: U.Tímea, Ügyféltámogató munkatárs
Újabb telefonálgatások a világ legudvariasabb ellenben az immár teljesen hiteltelen együttérzésen kívül semmit nem kínáló vevőszolgálati munkatársakkal, több e-mailben küldött sürgetés az érdemi válaszra,erre az odafigyelésük jegyében Gábornak nevezve ezt küldték 2022.10.28-án:
Kedves Gábor!
Köszönjük szépen, értesítését továbbítottuk garancia osztályunk felé.
Elnézést kérünk Öntől az okozott kellemetlenség miatt!
Türelmét nagyon szépen köszönjük. Üdvözlettel, Klusóczki Ibolya
Ezt követően semmilyen válasz a többször elküldött kérdésemre.
|
|