|
|
|
|
|
|
|
A Penny válasza
Tisztelt Selmeczi Balázs!
Köszönjük, hogy megtisztelte bizalmával társaságunkat.
Ezúton tájékoztatjuk Önt, amennyiben egy Vásárló minőségi kifogással szeretne élni, a célzott kivizsgáláshoz szükséges a termék minőségmegőrzési ideje, gyártási száma, vagy EAN kódja (vonalkód), tekintettel arra, hogy a termékeket nem egyféle gyártósoron, azonos minőségmegőrzési idővel, illetve gyártási azonosítóval látják el, az adott tétel azonosításához, tehát a gyártó tájékoztatásához szükségesek az említett információk.
Egy olyan kifogásra, amelyben egy termék minősége az érintett, nem szeretnénk felületes és általános választ adni - a beérkező termékekből a kért azonosítók hiányában általánosságban tudnak kiemelni mintákat munkatársaink, amelyet több termékkel együttesen vizsgálnak meg, ezért amennyiben rendelkezésre állnak a kért információk, kérjük, hogy küldjék meg részünkre, vagy a Vásárló vegye fel Ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot és az általa megadott információkat továbbítjuk a gyártó részére.
Továbbá természetesen módunkban áll a Vásárlót kompenzálni, melyhez szintén kérjük, hogy a Vásárló vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal, a további egyeztetés és a panasza rendezése érdekében. Szíves megértését köszönjük!
Reméljük, hogy továbbra is megtiszteli a Penny Market Kft.-t bizalmával és amennyiben további kérdése, észrevétele vagy panasza lenne, készséggel állunk rendelkezésére.
Tisztelettel, Penny-Market Kft. (június 12.)
|
|