Vissza

 

A rendelés státusza és a feldolgozási lépések a következők voltak:

  1. Rendelés leadásának dátuma: 2024.08.16.

  2. Raktár által összekészített és csomagolt: 2024.08.22.

  3. A rendeléshez generált csomagszámok:
    • 607555260137000013608900
    • 607555260137000023608900
    • 607555260137000033608900

  4. Probléma: A csomagokat raktárunk átadta raklaposan futárszolgálat részére, azonban ExpressOne futárcég nem érkeztette a küldeményeket, ezért a rendelés nem került kézbesítésre.

A Vásárlóval való kommunikáció főbb lépései:

  • 2024.08.28. – Vásárló érdeklődött rendelése státuszáról.

  • 2024.09.04. – Válaszunkban jeleztük, hogy a rendelés a futárszolgálatnak átadásra került, és hamarosan kézbesítésre kerül.

  • 2024.09.11. – Vásárló ismét érdeklődött a rendelés felől, mivel a csomagot még nem kapta meg.

  • 2024.09.12. – Tájékoztattuk, hogy a futárszolgálat rendszerében problémát találtunk, és a kivizsgálás megkezdődött. A rendelést újraküldtük, prioritással kezelve.

  • 2024.09.13. délelőtt – a vásárló átvette a újraküldött megrendelést.

 
Kezdőlap   Fogyasztóvédelem   Hírek   Levelek   Üzenetek   Tesztek   Oldalajánló   Könyvajánló   Kapcsolat   A lap tetejére