|
|
|
|
|
|
|
A rendelés státusza és a feldolgozási lépések a következők voltak:
-
Rendelés leadásának dátuma: 2024.08.16.
-
Raktár által összekészített és csomagolt: 2024.08.22.
-
A rendeléshez generált csomagszámok:
• 607555260137000013608900
• 607555260137000023608900
• 607555260137000033608900
-
Probléma: A csomagokat raktárunk átadta raklaposan futárszolgálat részére, azonban ExpressOne futárcég nem érkeztette a küldeményeket, ezért a rendelés nem került kézbesítésre.
A Vásárlóval való kommunikáció főbb lépései:
-
2024.08.28. – Vásárló érdeklődött rendelése státuszáról.
-
2024.09.04. – Válaszunkban jeleztük, hogy a rendelés a futárszolgálatnak átadásra került, és hamarosan kézbesítésre kerül.
-
2024.09.11. – Vásárló ismét érdeklődött a rendelés felől, mivel a csomagot még nem kapta meg.
-
2024.09.12. – Tájékoztattuk, hogy a futárszolgálat rendszerében problémát találtunk, és a kivizsgálás megkezdődött. A rendelést újraküldtük, prioritással kezelve.
-
2024.09.13. délelőtt – a vásárló átvette a újraküldött megrendelést.
|
|