|
|
|
|
|
|
|
Kedves Selmeczi Úr!
A maszkot.hu webáruházban a feleségem pontosan úgy járt, mint oldalukon a KB szignójú levélíró. Az áru kézbesítésének ideje folyamatosan tolódik a GLS-en, mert a csomagot csak virtuálisan készítették össze, azt soha sem fogja a maszkot.hu elküldeni.
2020. szeptember 17-én összeállítottam és a Barion fizetési rendszerén keresztül kifizettem a maszkot.hu webáruházban a 20.020 Ft értékű egészségügyi maszkokat tartalmazó megrendelést, amelyre 3-5 napos szállítást ígértek az oldalon. Szeptember 17-én a visszaigazolás és a Szamlazz.hu rendszerében rögzítette számla is megérkezett.
2020. szeptember 25-én kaptam a GLS-től egy levelet, hogy csomagot készítettek össze nekem, ilyenkor másnap szokták kézbesíteni, de a megszokott SMS nem jött.
Amikor a csomagkövetés linkre kattintottam, láttam egy dátumot, ami azóta minden nap egy nappal kitolódik. A GLS ügyfélszolgálat érdeklődésemre azt mondta, hogy informatikai rendszeren keresztül jelezte az áruház a csomagot, de kézbesítésre azóta sem adták, át és ilyenkor ők naponta tolják a kézbesítési dátumot.
A maszkot.hu vevőszolgálatát is megpróbáltam elérni, de 27 próbálkozás! után a telefonálást feladtam, a megadott számot nem veszik fel. Írtam az info @maszkot.hu címre, de az visszapattant, mert a fiók „megtelt”. Az ugyfelszolgalat@maszkot.hu címre sikerült elküldenem a reklamáló levelet, de arra nem reagáltak.
Az interneten való keresgélés során találtam a
fogyasztovedelem.hu
oldalon egy friss levelet, amely kísértetiesen hasonló esetet ír le. A webáruházat üzemeltető Energotech Group kft. korábban (a tavaszi járványhullám időszakában)
egeszseg-shop néven árult maszkokat, de miután csak negatív véleményt kapott az arukereso.hu oldalon, azt beszüntette, az Árukeresőről törölte magát, és utána indította a maszkot.hu webshopot. Ezek a vélemények az árukeresőn már nem olvashatók, de a Google archívuma megőrizte.
Üdvözlettel, VJ
Tisztelt Fogyasztóvédők,
2020.09.17-én rendeltem termékeket a
maszkot.hu webáruházból. Azonnali átutalással fizettem.
Egy hét után sürgetésemre jött egy GLS-es értesítőlevél, csomagszámmal, de mind később megtudtam a csomagot még azóta sem adták át a GLS-nek
Kértem a céget, ha nem tudnak szállítani utalják vissza a pénzem, de válaszra sem méltatnak, amit igazán etikátlanak tartok.
Kérném segítségüket, hogy visszakapjam az átutalt összeget.
Láttam oldalukon a fogyasztóvédelmi levelek között,, hogy nem én vagyok az egyetlen károsult, szeretném megakadályozni, hogy további embereket károsítsanak meg.
Köszönöm segítségüket!
Zsuzsanna, egy Vásárló
Tisztelt Fogyasztóvédő Alapítvány!
2020-09-15-én rendeltem a MASZKOT.HU-webáruházból 2db 3 rétegű, arcra illeszkedő, 100% pamut, mosható szájmaszkot.
A rendelés összege 3970 Ft (2780+1190 GLS szállítási díj).
A rendelés összegét 2020-09-18-án banki előreutalással kiegyenlítettem.
2020-09-25-én a webáruház ügyfélszolgálatára küldtem egy email, amelyben jeleztem, hogy még az összeg beérkezéséről sem küldtek visszajelzést és legyenek szívesek a rendelésemnek utána nézni. Nem kaptam semmi választ rá.
2020-10-01-én felhívtam a webáruház ügyfélszolgálatát, mely kicsengett, de nem vette fel senki. Ezután írtam nekik egy panaszlevelet mindkét e-mail címükre, de az visszajött azzal a hibaüzenettel, hogy a címzett postafiókja megtelt, ezért nem tudja kézbesíteni az e-mailemet.
Kérem segítségüket a webáruház elérésében és abban, hogy vagy a kifizetett terméket szállítsák ki vagy pedig az átutalt összeget fizessék vissza.
Köszönettel, KNG
T. Fogyasztóvédelem!
Szeptember 22-én rendeltem a MASZKOT.hu webáruházból maszkokat bankkártyás fizetéssel 6380 Ft értékben. A szállítást 29-ére ígérték.
A csomag nem érkezett meg, és hiába próbáltam reklamálni a céget sem internetes címén, sem telefonon nem lehet elérni.
Kérdezem milyen lehetőségem van arra, hogy a befizetett pénzemhez hozzájussak, ill. hogy a cég kikerüljön a fogyasztókat átverő webáruházak közül
Köszönöm segítségüket. PP
Tisztelt Alapítvány,
Az alábbi levelet küldtem a maszkot.hu-nak, választ még nem kaptam.
Tisztelt maszkot.hu webáruház!
Mivel többszöri írásos (email) megkeresésemre semmilyen válasz nem érkezett, valamint önöket telefonon több nap folyamatos telefonos hívása alatt sem sikerült elérni, viszont a szeptember 4-i rendelésem a mai napig, 3 hét alatt sem érkezett meg, a GLS rendszerében továbbra is a "csomagot még nem adták át a GLS részére" státusz szerepel, tehát önök még nem teljesítették a szerződésben vállalt kötelezettségüket.
Kérem az Alapítványuk segítségét, hogy a rendeléskor bankkártyával kifizetett összesen 11350 Ft-ot azonnali hatállyal utalják vissza részemre. BR
Tisztelt Hölgyem/Uram!
Ezúton kívánok panaszt tenni a Maszkot.hu webáruházat üzemeltető ENERGOTECH Group Kft.
ellen.
2020. szeptember 3-án weboldalukon rendeltem 10 db 3 rétegű, arcra illeszkedő, 100%pamut, mosható szájmaszkot, fekete színben, online bankkártyával a rendelést és a hozzá tartozó szállítási költséget összesen: 15090 Ft értékben kifizettem.
A cég 2020.szeptember 11-re vállalta a szállítást, majd szeptember 11-én kaptam egy e-mailt, melyben tájékoztattak, hogy a megnövekedett rendelések, valamint a nyári(?) szabadságolások miatt késik a kiszállítás,de legkésőbb 2020. szeptember 15-ig megkapom.
2020. szeptember 14-én kaptam is a GLS-től egy csomagazonosítót 3118834946 azzal,hogy ha aznap átadja a Maszkot.hu webáruház a csomagot a GLS-nek, akkor másnap megkapom.
A csomag átadásra sem másnap, sem később sem került sor, így 2020. szeptember 17-én
írtam a webáruháznak, kérdeztem, mikorra várható a rendelésem.
Sem telefonon, sem e-mailen nem elérhetőek, nem reagálnak, így 2020. szeptember 21-én jeleztem a webáruháznak, elállok a vásárlástól,kértem a teljes összeg visszautalását a szállítási költséggel együtt, mivel semmilyen módon nem vették fel velem a kapcsolatot, e-mailjeimre sem válaszoltak.
Illetve jeleztem, megteszem a szükséges jogi lépéseket.
Ezek után következő napon 2020. szeptember 22-én ismét kaptam a GLS-től egy csomagszámot 3119058935 a korábban leírt eljárással,de a csomag azóta sem került átadásra a GLS-nek, és én sem kaptam meg, illetve az összeget sem utalták vissza a bankkártyámra, mikor jeleztem,hogy elállok a vásárlástól.
Szeretném a teljes összeg visszatérítését részemre.
Köszönettel: Krisztina
|
|