|
|
|
|
|
|
|
Tisztelt Selmeczi Balázs,
alábbiakban szeretnék reagálni levelére.
Megdöbbenve olvasom, hogy olvasónk Önökhöz fordult, amikor kolléganőmmel is, velem is egyeztetett telefonon. A szóban forgó nyereményt nem kiadónk, hanem üzleti partnerünk küldi ki, sajnos erre nincs ráhatásunk, hiába jeleztük többször felé.
Az elmúlt 20 éves pályafutásom alatt ez az első eset, hogy az ajándékunk nem ér célba.
Abban maradtunk, ha nem kapja meg ajándékát, újra jelentkezik nálunk.
Mivel partnerünk nevében nem ígérhetünk, a saját raktárkészületünkről tudok felajánlani kárpótlásul egy vasalót. A mai napon tudjuk postázni egy Russel Hobbs vasalót, amely értéke háromszor akkora, mint a megjelentett dekortárgy.
A vasaló részleteit itt tudja megnézni:
https://russellhobbs.shop.hu/Russell-Hobbs-Steam-Genie-Blue-kezi-gozolo
Mellé kiadónk portfóliójából választhat 5 db. magazint, bookazine-t, amelyet a fenti tétellel együtt tudunk postázni, a kínálatot az alábbi linken nézheti meg:
https://praktikawebshop.hu/
Zsuzsanna, Portfólióvezető, IQ Press Publshing Ltd.
Tisztelt Selmeczi Balázs, köszönöm szépen még egyszer a segítségét. A kapott válaszlevél úgy tűnik mindenben engem hibáztatnak, csak azt nem értem, eddig miért nem kaptam sose választ tőlük. Telefonon pedig csak a P. Zsuzsannával beszéltem érdemben (habár azt követően sem történt semmi), a kolléganő a második hívás alkalmával nem tudta őt kapcsolni, mert home office-ban volt, vele erről nem beszéltem.
"Abban maradtunk, ha nem kapja meg ajándékát, újra jelentkezik nálunk.", - erről szó se volt. És mégis mikor, hetente, havonta? Az e-mailjeimre sose kaptam választ, akkor mire gondolhatok?
Ezért nem reagáltam P. Zsuzsanna soraira.
|
|