Vissza

 


A cég válasza

Tisztelt Fogyasztóvédők,

A kellékszavatossági igényt nem tudjuk teljesíteni.
A terméket a töltővel együtt visszavennénk, a visszaküldés költségét előre, majd a termék árát kifizetnénk, a vevő nem hajlandó a terméket visszajuttatni, sem pedig tovább kommunikálni. Innentől szerintem elég egyértelmű, hogy ki a problémás az ügyben.
Szó nélkül töltőt szándékoztunk cserélni, és még a feladási díjat is megtérítettük volna. Nincs rá lehetőség, hogy a vevő nevében futárt rendeljünk, mivel az az adatokkal visszaélés. Ennek hivatalos módja, hogy a hibásan kiküldött tartozékot visszajuttatja számunkra, hiszen ha kiküldünk másikat, mi a biztosíték, hogy a vevő a rosszul kiküldött tartozékot számunkra visszajuttatja. Több száz km-t nyilvánvalóan nem elvárható hogy személyesen leutazzunk egy töltőért. Ez az eljárás teljesen nonszensz, mi érezzük magunkat átverve. Magyarán, ha egy fél milliós terméknél véletlen másikat küldünk ki, azt ott hagyjuk a vevőnél, és küldünk neki még egy terméket, aztán vagy feladja az eredetit, vagy nem?
Futárt nem küldhetünk, hiszen azt annak kell rendelni, akinek a címére kell érkezni a csomagért.
Nexus Laptop Webáruház (április 11.)

 
Kezdőlap   Fogyasztóvédelem   Hírek   Levelek   Üzenetek   Tesztek   Oldalajánló   Könyvajánló   Kapcsolat   A lap tetejére