Vissza

 


A cég válasza

Kedves Fogyasztóvédelmi Alapítvány!

Köszönjük a fogyasztói panasszal kapcsolatos kommunikációt. Természetesen szeretnénk segíteni a probléma gyors megoldásában.
Ezúton szeretnénk véleményt nyilvánítani a kérdéses panasszal kapcsolatban.
Véleményünk szerint a termék a funkciókat, a minőséget és a felhasznált anyagokat tekintve megfelelő áron kerül értékesítésre, és azonos árszinten összehasonlítható a hasonló versenytárs termékekkel.
A termék Csehországba történő visszaküldésével kapcsolatban. Tájékoztatjuk vásárlóinkat a feltételekben, valamint a reklamációs tájékoztatóban, hogy az árut a Cseh Köztársaságban található elosztó központunkba kell küldeni. A szerződési feltételek egy példányát a megrendelés visszaigazolásával együtt megküldjük a vásárlónak, amelyről a vevőt a megrendelés visszaigazolása előtt tájékoztatták, és amelyhez hozzájárult.

Csatoljuk az üzleti feltételeinket:
https://www.naturzon.hu/uzletszabalyzat/

A fogyasztó panaszában az áll: „Ehelyett, a termék működésképtelen, nem szív fel semmit, nincs semmilyen felmosó funkciója. Nem képes egy szobát körbejárni, egy négyzetméternyi területen forog (90 négyzetméterrel hirdetik). Egy gyermekjátéknak felel meg.“
Beszállítónk információi és a termékkel kapcsolatos vásárlói tapasztalatok szerint nincs információnk arról, hogy a termék nem működik. A termék porszívózik, önállóan mozog, seprőkefékkel rendelkezik, és tartalmaz egy kendőt a felmosáshoz. A leírásban bemutatjuk a termék valós műszaki jellemzőit és tulajdonságait.
A termék működésképtelenségére vonatkozó leírt információkat a vásárlótól a reklamáció elbírálása után tudjuk ellenőrizni.
Ha a vásárló nem elégedett a termékkel, jogosult a terméket 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldeni, vagy ha úgy véli, hogy a termék hibás, igényt érvényesíthet.
Gondosan megvizsgáljuk a panaszt. A szerződési feltételekben megadunk minden szükséges információt és azt, hogy mire jogosult az ügyfél.
Sajnáljuk a panasz kezelését, amikor az ügyfél nem velünk próbálta először megoldani a helyzetet. A vásárló a mai napig nem küldte vissza reklamáció miatt a terméket, nem küldtek nekünk reklamációs lapot, nem küldték el nekünk a postaköltség fizetéséről szóló igazolást arról, hogy a vevőtől kapott csomagot elküldték nekünk, így nem áll módunkban nyilatkozni. arról, hogy a termék hibás-e, vagy ez a vásárló szubjektív véleménye. Mindenesetre a megrendelő kérését szeretnénk megoldani. A helyzet megoldásához szükséges a terméket hozzánk eljuttatni.
Bővebb információ itt:
https://www.naturzon.hu/reklamaciok-es-visszakuldesek/

További kérdés esetén forduljon hozzánk bizalommal. Köszönöm Tisztelettel Ing. RM, Naturzon s.r.o.


 

 
Kezdőlap   Fogyasztóvédelem   Hírek   Levelek   Üzenetek   Tesztek   Oldalajánló   Könyvajánló   Kapcsolat   A lap tetejére