| |
|
|
|
|
|
|
|
A cég válasza
Tisztelt Elnök Úr!
Köszönjük, hogy a 2025. október 20-án küldött levelében jelezte az Önökhöz érkezett, a kézbesítési szolgáltatásunkkal kapcsolatos bejelentést.
A küldemények címzettje társaságunkat is megkereste, mely alapján lehetőségünk nyílt a fennálló problémák okának kivizsgálására.
Megállapítottuk, hogy az 1 munkanapos időgaranciával feladott csomagokat késedelmesen kézbesítettük, továbbá a szállítmányként feladott küldemények kezelését, illetve kézbesítését nem együttesen teljesítettük, mely miatt a panasz vizsgálatát megalapozottként zártuk.
A címzettel szemben a csomagok késedelmes kézbesítése miatt kártérítési kötelezettségünk áll fenn. A vizsgálatunk eredményéről, valamint a kártérítési átalány kiutalásáról írásban tájékoztatjuk az ügyfelünket.
Logisztikai folyamataink rendszeres kontrolljával törekszünk a szolgáltatásunk minőségének javítására. Bízunk benne, hogy sikerült az Ön számára megnyugtató információval szolgálnunk.
Tisztelttel: Henriett, ügyfélszolgálati ügyintéző
|
|