Tisztelt Panaszos!
(Sz. Sándor kereskedelmi igazgató úr levele alapján készült válasz.)
Nagyon sajnáljuk a hibát, amit a Mizo Persely programunk kódgyűjtése során tapasztalt. Köszönjük a visszajelzését, és tájékoztatom, hogy kollegáim elkezdték a hiba keletkezésének lehetséges okait feltárni.
Szerencsére a mi tapasztalatunk, és a rendelkezésünkre álló erre vonatkozó statisztikáink szerint ez a hiba nem olyan gyakori, mint ahogy az az Ön leveléből érzékelhető. Tudjuk azt is, hogy aki éppen a hiba szenvedő alanya annak az egy hiba is sok, de sajnos a legmegbízhatóbb technika mellett is előfordulhat hiba, amikor heti szinten 1,5 millió Mizo termékre helyezünk el kódot online. Termelés közben ez másodpercenként 2-4 db terméket is jelenthet. A Mizo Persely promóció 1,5 éves múltjára visszatekintve a cégünkhöz visszaérkezett jogos reklamációk száma az ez idő alatt legyártott kódokkal ellátott Mizo termékek számához képest statisztikailag nem kimutatható, ezért az Ön által használt „kód botrány” kifejezést erősen túlzónak tartjuk.
A játék tisztaságát, mint ahogy azt a játék szabályzat is rögzíti Közjegyző szavatolja. A Sole-Mizo-nak nem érdeke, hogy a vevői ne tudjanak a játékban részt venni, sőt mi azon vagyunk, hogy minél több fogyasztónk vegyen részt a játékban, és minden igyekezetünkkel azon vagyunk, hogy vevőink, játékosaink elégedettek legyenek. Problémák persze lehetnek, mint ahogy azt az Ön esete is mutatja, ezért működtetünk külön a Mizo Persely játékhoz kapcsolódó „Játék ügyfélszolgálatot”. Az ügyfélszolgálat elérhetőségéről és működéséről a Játékszabályzat 8.3. ad tájékoztatást.
„8.3. A „Mizo Persely” nyereményjátékkal kapcsolatos egyéb kérdések esetén kérjük érdeklődjön a Játék ügyfélszolgálati elérhetőségein: a Játék teljes időtartama alatt, munkanapokon 10-17 óra között, a 06 1 789 5000/108-as telefonszámon, vagy az ugyfelszolgalat@mizopersely.hu e-mail címen.”
Természetesen a kódhibák miatt elesett pontjait jóváírjuk, és ezért kérjük, hogy a játék során használt azonosítóit, és a hibás kóddal vásárolt Mizo termékek listáját adja meg ”játék ügyfélszolgálatunknak”.
A kellemetlenségekért elnézését kérjük, és kérjük adja meg elérhetőségét, hogy az Ön által is kedvelt Mizo termékeinkből egy termékcsomaggal kárpótolhassuk!
Illetve itt ragadnám meg az alkalmat, hogy a levél második felére is reagáljak.
Szeretném biztosítani, hogy termékeink valóban nem csak finomak, hanem kiváló minőséget is képviselnek mind a hazai, mind a nemzetközi piacokon.
Vevőinknek első osztályú, magasabb élvezeti értékkel bíró tejtermékeket kínálunk. Tevékenységeinket a hazai és nemzetközi jogszabályi előírásoknak megfelelően végezzük, amelyet alapvető követelménynek tekintünk. Hogy ezek ne csak szavakat jelentsenek Önnek, az alábbiakban sorolom fel azon működtetett és nemzetközi szinten is auditált minőségbiztosítási és irányítási rendszereinket, igazolva ezzel a fent leírtakat.
Még egyszer elnézését kérem az okozott kellemetlenségért! További kérdés, kérés esetén, kérem szépen a lenti elérhetőségeim bármelyikén keressen!" Amennyiben a fentiekkel kapcsolatban további kérdésük lenne, forduljanak hozzánk bizalommal.
Üdvözlettel, A Mizo Persely csapata
|
|