|
|
|
Mesterséges intelligencia építése megbízható alapokra
Mesterséges intelligencia építése megbízható alapokra
Egy MI-eszköz megléte önmagában nem elegendő egy jó szolgáltatás nyújtásához. Ahhoz, hogy az ügyfelekkel foglalkozó csapatok a lehető legtöbbet hozhassák ki az MI előnyeiből megbízhatónak kell lennie.
Ez kulcsfontosságú, mert ma az emberek közel 50% -a nem bízik abban, hogy a szervezetek etikusan használják az MI-t. A mesterséges intelligencia bevezetése előtt a támogatási vezetőknek alaposan meg kell vizsgálniuk az eszközöket, és gondoskodniuk kell arról, hogy legyen beépített bizalmi réteg, amely biztosítja az ügyfelek és a vállalati adatok védelmét.
Az ügyfélszolgálat csak ezekkel a biztosítékokkal kezdheti meg a generatív MI-eszközök előnyeinek kiaknázását. A védelmek ellenőrzésével a mesterséges intelligencia a releváns tartalmakra támaszkodva hasznos összefoglalókat készíthet az ügyfelek interakcióiról, összegzéseket készíthet a legújabb kihívásokról vagy automatizálhatja a CRM-bemenetekhez kapcsolódó folyamatokat. A mesterséges intelligencia és az automatizálási képességek fejlődésével pedig az ügyfelekkel foglalkozó csapatok hatékonyságnövekedése exponenciálissá válik.
Az emberek és az MI-eszközök közötti interakciók növekedni fognak. A technológia fejlődésével azonban azok a szervezetek fognak felvirágozni, amelyek személyre szabott, emberi és empatikus élmény nyújtására összpontosítanak olyan eszközök használatával, amelyek tiszteletben tartják az adatvédelmet és a magánéletet.
Ez azonban nem jelenti azt, hogy figyelmen kívül hagyjuk az MI által kínált fejlődést és előnyöket. Inkább azt jelenti, hogy biztonságosan, a színfalak mögött alkalmazzuk őket a hatékonyság növelése érdekében - például automatizált folyamatok és azonnali hozzáférés a hasznos ügyfélinformációkhoz. És miközben ez a munka felgyorsul a háttérben, a támogatási munkatársak ott maradhatnak, ahol az ügyfelek szeretnék: a középpontban és készen állnak a segítségre.
|