Vissza

 


Minek kockáztatna, ha nem muszáj

Még sosem rendelt internetről és főleg nem bútort? Nem tudja, mennyire lesz elégedett a megrendelt termékkel? Azon töri a fejét, mi van, ha mégsem tetszik a megrendelt bútor, amit már kifizetett és átvett? Ismerjük ezeket a kérdéseket, kételyeket. Kívülállóként mi is azt mondanánk, van némi kockázat az internetes vásárlásban, hiszen nem tudjuk megérinteni, kipróbálni az adott terméket. Mivel nem vagyunk kívülállók és ismerjük magunkat, a vállalásainkat, ráadásul azt szeretnénk, hogy Ön is megismerjen bennünket, ezért 14 napot adunk Önnek arra, hogy kipróbálja az adott terméket. Ha ezidő alatt mégis úgy dönt, hogy a kifizetett és átvett terméket mégsem szeretné megtartani, egyszerűen csak töltse ki a nyomtatványt és küldje el az alábbi email címre reklamacio@expedo.hu - ra, további lépésekről emailben tájékoztatjuk Önt. Hisszük, hogy ezzel Önt segítjük. Minek kockáztatna, ha nem muszáj?

Az ÁSZF ben az oldalukon is ez van leírva: Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés miatt következett be.

Ezt a levelet kaptuk válaszként a webáruháztól:

A 14 napos elállás joga saját önköltségen történő visszaküldést jelent a szolgáltató részére az alábbi címre FOR INTERIOR s.r.o, Vrakúň 952, 930 25, Slovakia. Az elállási nyilatkozat benyújtása a termék megérkeztének napjától 14 napig lehetséges. Elállás esetén a vásárló köteles a terméket azonos állapotban visszatéríteni a szolgáltató felé, mint ahogy azt a Felhasználó megkapja, tehát sértetlen, csomagolt, nemhasznált állapotban…

Az nem gond, hogy felbontották a terméket, az viszont, hogy összeszerelésre került, már gond. Mivel így a termék már nincs eredeti, sértetlen állapotban. A szerelés során a csavaroknak előfúrt lyukak sérülnek és így a termék már nem eladható új áruként, ami a cégnek veszteséggel jár.

Lehetősége van kérvényezni az elszállítást, ez 35 000 forintba kerül. A sérülésről mindenképp fényképeket szükséges küldeni.
 

 
Kezdőlap   Fogyasztóvédelem   Hírek   Levelek   Üzenetek   Tesztek   Oldalajánló   Könyvajánló   Kapcsolat   A lap tetejére