|
|
|
|
|
|
|
A cégtulajdonos válasza
Tisztelt Fogyasztóvédelem!
Felvettem a kapcsolatot saját e-mail címemről Sz. Petrával. Sajnálatosan a webáruház domain szolgáltatójával problémák adódtak és nagyon sok e-mailt ebből adódóan nem kaptunk meg. A vásárló social media felületeken nem keresett meg minket, így sajnos nem értesültünk a panaszáról csak az első e-mailjére tudtunk reflektálni. Nem tagadtuk meg a garanciát, kompenzációt ajánlottunk fel, ameddig nem érkezik meg az új árukészletünk. Minden vásárlásnál webshippy logisztikai központon keresztül csatoltan érkezik a vásárlásról a számla, ezt csatoltan küldöm Önöknek is.
Természetesen visszautaltuk volna a rendelés összegét vásárlói kérésre vagy új táskát ajánlottunk volna fel a vásárlónak de sajnos rackhost domain szolgálatóval problémáink adódtak így nem kaptuk meg a vásárlói panaszt.
Nagyon köszönöm a megértésüket és a segítségüket!
Üdv,M. Katalin (október 14.)
|
|