Vissza

 


Részletek a levelezésből

Kedves Balázs!

Köszönöm a gyors választ!
Hálásan köszönöm a tanácsait, erőt ad most, s erre nagy szükség van! Mi is gondoltuk, hogy feljebb visszük az ügyet, mert végig az értékesítővel beszéltünk, hiába kértünk mástól állásfoglalást. Szerintünk ez az ő stiklije, és neki is kell elvinni a balhét (gondolom a cégnél is így határoztak - ha egyáltalán tudnak a dologról.). Utólag fura is volt hogy pont “meg volt rendelve” egy olyan felszereltségű típus, amit kerestem. Megfogalmaztuk a jegyzőkönyvbe írandó szöveget, ezt mellékelem. Köszönöm, ha még megtenné , hogy átfutja…
Üdvözlöm: Tamás

Kedves Balázs!

Akkor leírom a mai napunk: ahogy említettem a barátom kíséretében mentem be a szalonba , és egyből valami főnököt szerettünk volna megtalálni de a Kósa Zsolthoz irányítottak aki az értékesítőnk volt, ő is ott volt most a nagy szalonban az Opel helységében. Meglepődött amikor meglátott minket de nem szólt semmit hanem hozta a kulcsot és a szervizkönyvet egyből át akarta adni.

Nem fogadtam el, mondtam hogy szeretnék egy jegyzőkönyvet kitölteni. Kérte, hogy várjunk a váróban, ő meg elment másik két kollégájával és előhozták az autót és az udvaron nézegették, ez közel fél óra is lehetett, aztán visszajöttek ketten, a másik egy Opelos értékesítő öreg róka volt és közölte velem hogy nincs semmi hiba, milyen jó áron kaptuk, hogy nem fogja megjavítani a kézifékkart.

Mindez bent az Opel szalonban történt kár hogy nem mentünk ki az autóhoz mert akkor esetleg ezt a kárpit hibát is észrevettük volna . Mi folyamatosan azt közöltük hogy egy új autóra fizettünk be és azt is szeretnénk kapni, de ez egy használt autó. De ő csak azt hajtotta hogy én ezt nem tudom bizonyítani, hogy nem én okoztam ezt a hibát. Ekkor gurult el nálam a gyógyszer, sajnos kissé felingerültem, ezt a váróban várakozók is tapasztalhatták.

Ezután jobbnak láttam hallgatni , ekkor a barátom próbálkozott szép szóval, de makacsul ragaszkodtak ahhoz, hogy vigyük el az autót. Egyébként felajánlott 1 db ingyenes szervizt, amit élből visszautasítottam a megrendült a bizalomra hivatkozva – ahogy megbeszéltem önnel előre.

Végül engedtem, mert gyakorlatilag rákényszerített, hogy elvigyem az autót, és hogy ő ezt kirakja az utcán kívülre és, hogy nem tud érte felelősséget vállalni, hogy ott mi történik vele. Ez nem az ő dolga, én ezt átvettem és nem tudom bizonyítani azt, hogy nem én okoztam a problémát .

Elkértem a jegyzőkönyvet (Vásárlók könyvét), kitöltöttem, ahogy önnel előre megbeszéltem, befotóztam . Elköszöntünk egymástól aztán kimentünk átvenni az autót, de ott nem volt velünk senki már. Még át is néztük, megmutattam a barátomnak ezt a kopást a kézifékkaron, körbejártuk kívül belül átnéztük aztán elindultunk.

A nagytarcsai benzinkútra mentem be megvenni a Pest megyei pályamatricát (ceglédi vagyok). Itt a Zakarnál azért nem rendeltük meg ezt az autót mert három időpontban három különböző árajánlatot kaptam, szóban – ami nem volt túl bizalomgerjesztő.

A benzinkúton volt idő és hely, a csomagtartóból előre nézve láttuk meg azt a foltot a vezető ülés fölött!. Folt is van rajta, karcos is a kárpit, olyan mintha megpróbálták volna eltüntetni ezt, de nem jól sikerült. Hihetetlen!

Ezzel már nem mentünk vissza, úgy éreztük hogy teljesen fölösleges, hiszen olyan mintha falnak beszélnénk úgy voltam vele hogy otthonról majd ezt elküldöm írásban, hogy legyen nyoma.

Ott a benzinkúton a vezető oldali ajtón lehetett látni valami foltosodást, ez lehet hogy csak a waxréteg, nem tudom , ezt holnap megvizsgáltatom, akkor keresek egy szervizt is ahol ezt elvállalják hogy felmérik nekem hogy új az autó vagy sem. Még majd átküldöm a kárpitról való észrevételem levelét is amit elküldtem nekik, miután Önnek is írtam. Köszönöm támogatását!
Üdv: Tamás

Tisztelt Maxabo Kft.!

A mai személyes reklamációmra adott minősíthetetlen reakciójuk után a helyzetet csak tetézi, hogy miután ránk kényszerítették, hogy elhozzuk az autót, a jármű belsejében további problémákat fedeztünk fel.

Az eddigi figyelmemet elkerülő vezető ülés feletti kárpithibáról van szó, ami szintén bizonyítja, hogy minimum bemutató, vagy bármi más okból nem makulátlan állapotú autót adtak el nekünk, új árán.

Önök ezzel teljesen tisztában lehettek, ezen hibákat nem lehet ráfogni egy gyanútlan vevőre, aki örömmel készül átvenni élete első új autóját. Ezért történhetett az átadás ilyen körülmények között, siettetve.

Vagy Önök szerint ezt direkt magamnak okoztam? Ebbe az autóba már több mint 6 millió forintot belefizettünk, nyilván nekem nem érdekem ilyen hibák okozása. Én csak egy új autóra vágyom. Felháborít hogy Önök nem vállalják a felelősséget, sőt azt visszafordítják rám, engem gyanúsítanak. Egy új vevővel így bánnak, aki bizalmat szavazott az Önök cégének?

Nagyon sajnálom, hogy ilyen mértékben, cinikusan képesek becsapni a jóhiszemű vásárlókat. Mindezt természetesen már jeleztem a Fogyasztóvédő Alapítvány felé is.

Azért is írok mert a rétegvastagság mérés szerint a vezető oldali ajtó fújva volt.

Holnap megyek egy márkakereskedésbe, ahol mindenféle igazolást , véleményt kérek az autó állapotáról.

Tisztelt Balázs,

Még visszamentem a fényező céghez, lemértük újra és elkértem papíron az adatokat, hogy meglegyen mai dátummal (csatolom). A festő szaki azt mondta , hogy tuti hogy hozzá lett nyúlva az ajtóhoz. Holnap pedig megyek a helyi márkakereskedéshez.
Köszönettel: Tamás

Festékréteg vizsgálat eredménye

Kedves Balázs!

Most végeztem itt Cegléden a helyi márkakereskedőnél. Mérhetetlenül nagy különbséget tapasztaltam az ügyfélkezelésben, el sem akarom hinni hogy ekkora különbségek lehetnek. Végig odafigyelve meghallgatott és összességében többet beszélgettem vele mint a maxabososokkal, akik eladták az autót…
Azt javasolta, hogy az importőrnek írjak egy levelet leírva benne mindent, leírva a csalódottságomat és azt is ahogy ez az eset kihathat egy feltörekvő autómárka presztízsére.
Azt mondta hogy ezeket a hibákat nekik orvosolniuk kellett volna vagy helyben vagy garanciálisan ő ezt tette volna minden további nélkül. És kérjek az importtörttől egy állásfoglalást egy választ mindenre
Ha ő lenne az importőr, azt javasolná, hogy válasszak egy számomra megfelelő, megbízható márkakereskedést, ahol ezek a problémák orvoslása kerülnek, ők meg majd „egymás között” rendezik a dolgot.
Hát meglátjuk, hogy mi lesz, akkor most ezt a levelet fogom megírni az importőrnek de azért ezt a festék mérési jegyzőkönyvet is csatolom hozzá illetve a hologrammos ajtó is beavatkozást igényel, ami több tízezer forint lehet. Ezt is jelzem feléjük (azt mondta hogy a Maxaboval ne foglalkozzak).
Egyelőre ennyi. Ha bármi javaslata van még azt szívesen fogadom!
Üdvözlettel: Tamás

Kedves Balázs,

Most viszont hogy Ön írt, csak nem hagy nyugodni a dolog, hiszen minden hiba egy oldalon van. Úgy érzem hogy ha személyesen megyek, engem ott megesznek Maxabonál. Ha még ma el tudja nekik küldeni a levelet a festékméréssel együtt akkor megkérném rá.

Kedves Balázs!

Nem tudom elmondani Önnek, mennyire hálás vagyok, és milyen sokat jelent számunkra a támogatása. Arra gondoltunk, hogy első körön nagyobb békességünk van abban, ha én írok a Maxabonak.
A következőt küldeném el nekik:

Tisztelt Maxabo Kft.!

Miután rám kényszerítették, hogy hozzam haza az autót, a kárpithiba mellett a vezető oldali ajtó fényezésén is foltosodást tapasztaltunk. E miatt a tegnapi napon elvittem rétegvastagság mérésre az autót. Az említett ajtón a többi elemtől eltérően vastagabb réteget mértek, valamint hologramosodást állapítottak meg. Ez mindenképpen arra utal, hogy valamilyen formában hozzányúltak. Ennek jegyzőkönyvét mellékelem.
Nem értem miért ez a nagy hallgatás az Önök részéről? Kósa Zsolt kollégájuk válaszra sem méltat. Amennyiben nem tudják miről van szó, kérem nála érdeklődjenek az ügy előzményeit illetően.
Tisztességes magyarázatot várok mindezekre! Amennyiben nem kapok érdemi választ vasárnapig, átadom a Fogyasztóvédőknek a következő lépések megtételét!
Tisztelettel: Tamás

Kedves Balázs,
Kaptam egy levelet tőlük! Elnézést ugyan nem kértek, talán örüljek, hogy végre válaszolni méltóztattak. (június 14.)

Üdvözlöm!

Foglalkozunk az üggyel, hivatalos állásfoglalást kértem az importőrtől az autóval és a rétegvastagsággal kapcsolatban is. Természetesen amint megkapjuk az állásfoglalást, azonnal tájékoztatjuk Önt!
Üdvözlettel: B. János, ügyvezető igazgató MAXABO Kft.
 
Kezdőlap   Fogyasztóvédelem   Hírek   Levelek   Üzenetek   Tesztek   Oldalajánló   Könyvajánló   Kapcsolat   A lap tetejére