Vissza

 


Utólag megváltoztatták a pavilon leírását



Az eredeti ismertetőben a vonatkozó rész

„A víztaszító tető megvédi az UV sugárzástól és az erős napfénytől és ennek ellenére időjárásálló.

Klaudia panasza után erre változtatták a szöveget

„A víztaszító tető megvédi az UV sugárzástól és az erős napfénytől és ennek ellenére korlátozottan időjárásálló.”

Ez ám nagy különbség!

A jövőbeni vásárlók választásának szempontjából lényeges tulajdonság, a korábbi vásárló esetében pedig a Házravaló alávaló hamisítása utólag.

Szabó ügyvezető úr a hosszan tartó esőzéssel is magyarázza a pavilonsátor összedőlését. Szerinte a sátortetőn megálló víz összegyűlhetett, ennek terhével a luxusfelépítmény már nem tudott megbirkózni.

Fényképen mutatjuk, a sátortető lejtős, azon nem áll meg nagy mennyiségű víz, ráadásul a tető mind négy oldalán esőelvezető lyuk van.

A pavilon tetején, mind a 4 oldalán van egy műanyag karika, aminek lyukas a közepe. Nem tud rajta megállni a víz.

Klaudia elmondta, a pavilon csomagjában 1 db összeszerelési útmutató volt, semmilyen más ismertetőt nem küldtek, hogy a sátrat esőben le kellene bontani. Erről utólag tájékoztatták e-mailben a reklamációja után.
Minden esőnél lebontani majd utána felállítani? Azért ez nem életszerű!

Március 5-én állították fel a pavilonsátrat, 6 nap múlva, 11-én esett az eső, és másnap a sátor összedőlt. 1 nap elég volt hozzá, hogy a tartószerkezet korrodáljon? Hogyan sikerült a rozsdásodást úgy felgyorsítani, hogy 24 óra sem telt el? Vajon milyen korrózióvédelem volt a sátort tartó fém rudakon?

Nem arról van inkább szó, hogy a webáruháznál a raktározás nem volt megfelelő? Klaudiának már így szállíthatták ki a pavilont becsomagolva. Ez esetben érthető a rozsda. És nem elfogadható a hibás teljesítés.

A „nagy esőzés”ről grafikont mutatunk. A nap nem sütötte a ponyvát, a szél sem volt erős, ez is látható az időjárási grafikonon.

Miért kell megtéveszteni és megkárosítani a vásárlót? Bolondját járatni a vevővel.

Inkább bocsánatot kellene kérni, mielőbb visszafizetni a vételárat, a gyártóval visszahívatni a forgalomból a bizonyítottan balesetveszélyes terméket. Így tenne egy lelkiismeretes kereskedő. Azért is, ne ismétlődjön meg a baleset máshol is. Tragédia kell az intézkedéshez?

A segítőkész ügyvezető egyik levelében még tanácsot is ad Klaudiának.

„Javasoljuk az ingatlan biztosítója felé benyújtani a káresetet, aki majd a természet által okozott károkat rendezni tudja.”

A gáláns ügyvezető egy másik levelében tartalék alkatrészt ajánlott fel Klaudiának, és egy méltányos ajánlat elkészítését, ha megadja milyen elemekre lenne szüksége.

Méltányos ajánlat? Inkább visszavásárlási kötelezettségről beszéljünk. És nagy bocsánatkérések közepette szállítsanak el mindent, ami a pavilonból megmaradt.

Az időjárásálló sátor 1 nap esőtől tönkrement

 
Kezdőlap   Fogyasztóvédelem   Hírek   Levelek   Üzenetek   Tesztek   Oldalajánló   Könyvajánló   Kapcsolat   A lap tetejére