|
|
|
|
|
|
|
Ezt követően a májusi esős időszakban a beszerelt nem megfelelő méretű ablak, valamint a szakszerűtlen beszerelés következményeképpen a lakásunk beázott, amit szintén azonnal jeleztünk a megadott telefonszámon.
Amikor sikerült elérnünk többedik alkalomra a céget, akkor azt az ígéretet kaptuk, hogy június első hetében kijönnek és megoldják a felmerült problémát. Mivel erre sem került sor, így június elején ismét telefonon majd június 9-én emailben is jeleztük a cég felé, hogy a 2021. január 6. napján megkötésre került vállalkozási szerződés teljesítése során a beszerelt termékkel és a kivitelezéssel is súlyos problémák adódtak.
Továbbá azt is jeleztük, hogy a januárban megkötött szerződés alapján szavatossági okok miatt garanciajegyet kellett volna biztosítaniuk számunkra, de azt sem kaptuk meg.
Valamint ismételten jeleztük a cégnek, hogy szeretnénk mihamarabb közös megegyezésre jutni a felmerült problémákat érintően, mert a megrendeléstől eltérő, kiszállított termékek, valamint a kivitelezés továbbra sem elfogadható a jelenlegi állapotában.
Illetve amennyiben az időjárás ismét esősre fordul, a beázások további károkat okozhatnak a lakásban. Ugyanakkor jeleztük feléjük az aggodalmunkat, hogy nagyon nehéz őket telefonon elérni, és ha mégis sikerül vagy nem tudják adni az illetékes személyt, vagy a szóban adott kommunikáció elveszik.
Ez alkalommal szóban azt a választ kaptuk, hogy még a júniusi hónapban megcsinálják. Mivel a korábbi tapasztalatok azt mutatták, hogy a szóbeli kommunikáció sosem vezetett eredményre, így e-mailben ismételten leírtuk azt a szóban is megtett kérésünket, hogy már a beszerelés napján is jeleztük, hogy a felmérés során ígért paraméterek egyike sem megfelelő, illetve az ablak beépítése elfogadhatatlan.
A beszerelés másnapján is felhívtuk a céget, hogy szeretnénk elállni a szerződéstől, mivel az elhozott ablak nem egyedi gyártású, és akkor azt mondták, hogy a gyártásra a megrendelést abban a percben adják le ismét. Mivel azóta sem történt ígérgetésen érdemben semmi, így azt is jeleztük e-mailben június 10-én a fentiek mellett, hogy a cég iránt a bizalmunk elveszett. Nem csak a nehéz elérhetőség, a sorozatos ígérgetések és azok be nem tartása, a kivitelező által végzett munka elfogadhatatlansága miatt, de egy esős nap utáni jelzésünkre, hogy az ablak beázik, sem történt semmi, ki sem jöttek, meg sem nézték, ki sem javították. Azt is megértettük, hogy szóban elismerték hibáztak, de véleményünk szerint egy ilyen esetben minél előbb ki kellene javítani a problémát, ehelyett pedig megint az időt húzták. Ismételten jeleztük, hogy a beázásból anyagi kárunk keletkezik. Úgy érezzük, hogy becsaptak/ átvertek minket. Ismételten azt kértük a cégtől, hogy a szerződés felmondásra kerülhessen, és a befizetett összeg egy része kerüljön visszafizetésre.
Utóbbi júniusi jelzésünkre annyi válasz érkezett írásban, hogy a többszöri egyeztetés alapján még június hónapban meg fog történni a megfelelő méretű nyílászárók beépítése.
Jelenleg július 1 van és a mai napig nem jött és nem is keresett minket semmilyen formában sem a cég, sem a kivitelező és nem is jeleztek semmit felénk, hogy ismételten eltolnák a megfelelő méretű ablakok beszerelését.
A fentiekre tekintettel szeretnénk Önökhöz fordulni, hátha nagyobb sikerrel jár az ügy mihamarabbi lerendezése, mivel így másik céghez sem tudunk jelenleg fordulni a függőben lévő ügy miatt, pedig már azt szeretnénk leginkább, mert a Könyves-Bau Hungary Kft.-ben már egyáltalán nem bízunk meg a történtek után.
Tisztelettel várjuk a segítségüket: Krisztina
|
|