|
|
|
|
|
|
|
A Jysk válasza
Az Általános Szerződési feltételekben ez szerepel:
A webáruházban közzétett termékek egyes esetekben megadott dátumig vagy a készlet erejéig állnak rendelkezésre. A Szolgáltató törekszik arra, hogy a webáruházban közzétett termékekből teljes készlet álljon rendelkezésre és a Vásárlót a termék elérhetőségéről megfelelően tájékoztassa. Mindazonáltal a Szolgáltató kizárja a felelősségét arra az esetre, ha bármilyen rajta kívül álló okból a termék elérhetőségéről nem tud gondoskodni.
Amennyiben a Szolgáltató a termék elérhetőségéről minden gondossága ellenére nem tud gondoskodni, úgy jogosult a szerződéskötéstől elállni.
Amennyiben a törlés mellett döntenek és fizetett rendelésről van szó, az általuk megadott adatok alapján rögzítjük nekik a visszautalást.
Az utalás nálunk fix napokon, kedden és csütörtökön történik, ezért miután a vásárló az utaláshoz szükséges adatokat megadta, a rákövetkező kedden/ csütörtökön tudjuk elindítani az utalást.
Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítettünk.
Üdvözlettel: Dóra, JYSK Vevőszolgálat
(április 4.)
|
|