|
|
|
|
|
|
|
Folytatás
Ezek után most mit kezdjek egy ajándékkártyával, amin még 130.000 Ft van, és áll benne a pénzem, mert egyszerűen lehetetlen levásárolni egy olyan helyen, ahol nincs szükségünk semmire, meg amúgy is, ezek után nem is kell a Jyskből semmi, ahogy lekezelő módon bánnak a vásárlóval!!
Ez nonszensz, hogy ha én nem találok semmit, akkor nem adják vissza a vásárló pénzét, mire fel köteleznek engem arra, hogy vásároljak náluk, ha Én nem akarok!!
Szeretném a pénzemet visszakapni, de már nem tudom kihez is fordulhatnék, mert a Jysk vevőszolgálatnak is írtam, sőt telefonon is beszéltem velük nem egyszer, de csak a saját mondókájukat hajtogatják, hogy "nem adnak vissza pénzt", meg azt, hogy "nem tudnak segíteni". Kérem segítsenek, mert nincs felesleges, kidobni való pénzem a mai világban!
Üdv: Zsuzsanna (május 5.)
Tisztelt Selmeczi Balázs!
Vásárlónkkal az elmúlt napokban telefonon és e-mailben is többször történt egyeztetés az ajándékkártyával kapcsolatban.
Vásárlónk elmondása szerint 2024. novemberében vásárolt egy Gold matracot, melyet visszavitt a Késmárk utcában található áruházunkba. A vásárlás értékét ajándékkártyán írta jóvá áruházunk. A vásárló csatolt dokumentumot sem a vásárlásról, sem pedig a visszavételről nem tudott részünkre küldeni, így nem megállapítható a ténye annak, hogy a novemberi vásárlás mivel lett fizetve. Áruházaink
kizárólag akkor írnak jóvá összeget ajándékkártyán visszavét esetén, ha az eredeti vásárlás ajándékkártyával történt vagy nincs meg az eredeti nyugta.
Vásárlónk a visszavételkor sem üzletünk felé, sem pedig vevőszolgálatunk felé nem élt reklamációval azzal kapcsolatban, hogy ajándékkártyán kapta vissza az összeget.
A vásárló a kapott ajándékkártya egy részét időközben már felhasználta, illetve áprilisban is vásárolt vele egy terméket, amit méretprobléma miatt visszavitt az áruházba. Mivel az eredeti vásárlás ajándékkártyával történt, így a visszavett termék árát, ajándékkártyán tudta jóváírni áruházunk. Az Általános Szerződési Feltételeink tartalmazzák, hogy az ajándékkártya sajnos nem váltható készpénzre és ajándékkártyával történő vásárlást minden esetben csak ajándékkártyára tudunk visszatéríteni.
Tisztelettel, Nóra JYSK Vevőszolgálat (május 7.)
Tisztelt Selmeczi Balázs!
A legelső vásárlásról azért nem tudok nyugtát bemutatni, mert a Jyskben, amikor visszavittük a gyári hibás matracot, úgy vették vissza a Késmárk utcában, hogy erről semmi dokumentumot nem adtak, csak az ajándékkártyát adták (erőszakosan) hiába követeltük vissza a pénzünket!
Legelőször készpénzzel vásároltunk, akkor miért nem kaphatjuk vissza a pénzünket?
Próbáltuk az ajándékkártyát levásárolni, de csak silány selejtes árut kaptunk, amit persze vissza kellett vinni, mert használhatatlan volt, vagy dobhattuk ki..
Nekünk ezek után nem kell semmi a Jyskből!!
A legutolsó vásárlásunk pedig egy olyan matrac volt, ami méretprobléma miatt nem tudtunk használni, de azt még ki sem csomagoltuk, a számlája is megvan.
A fennmaradó összeget szeretnénk visszakapni, ami még maradt a kártyán az a 130.000Ft, mert ennyi silány termék után nem szeretnénk semmit vásárolni, nincs kidobni való pénzünk!!
Amióta kaptuk az ajándékkártyát (2024. november) azóta folyamatosan reklamáltunk, személyesen, telefonon, sőt még a vevőszolgálaton is, de mindig leráztak, elhajtottak valamilyen ürüggyel...
Ilyen nincs a világon sehol máshol, hogy engem kötelezzenek, hogy náluk költsem el a pénzemet, ha Én nem akarom!
Kötelesek visszaadni a pénzemet, ha Én úgy döntök, mert az ajándékkártya nem kötelező, azt csak felajánlhatják, de nem vagyok köteles elfogadni! Direkt húzzák az időt, hogy ne kelljen visszaadni a pénzünket.
Üdvözlettel: Zsuzsanna (május 9.)
|
|