|
|
|
|
|
|
|
Tovább
2025. július 26-án kaptam egy e-mail mellékleteként értesítést, melyben tájékoztatnak, „hogy rendelését feldolgoztuk, azonban 4 db 00217820 INGOLF NN szék antik hatású termék belátható időn belül nem lesz készleten, ezért a hiányzó termék vételárát visszafordítjuk arra folyószámlára, amelyről a rendelés kifizetése megtörtént. Az okozott kellemetlenségért elnézését kérjük. Megértését köszönjük!”
Erre a levélre válaszolva megkérdeztem, hogyan lehetséges ez, hiszen amikor a székeket éjjel a kosárba tettem, még rendelhető volt 40 darab. És mivel követtem másnap is a készletváltozást, láttam, hogy még délben is volt 10 darab. Ez a válasz érkezett: „Őszintén sajnáljuk a kellemetlenséget, amit az okozott, hogy a megrendelt termék végül nem állt rendelkezésre. Az online készletinformáció sajnos időnként késéssel frissül, és előfordulhat, hogy egy termékre ugyanazon időpontban többen adnak le rendelést. Ez esetben a rendszer a fizetések sorrendjében dolgozza fel a vásárlásokat, így előfordulhat, hogy mire a folyamat lezárul, a készlet már elfogy. Nagyon sajnáljuk a történteket, és bízunk benne, hogy a jövőben még lehetőségünk lesz Önt elégedett vásárlóként köszönteni. Amennyiben bármilyen további kérdése merül fel, forduljon hozzánk bizalommal.”
A kérdésemre („Olyan késéssel frissül az online készletinformáció, hogy még másnap, 2025.07.08-án délben is van "készleten", azaz rendelhető 10 darab szék? És még kora délután is volt 6 darab? Végigkövettem a rendelhető mennyiség alakulását. Én a megrendelést 2025.07.07-én éjjel 23:09 perckor küldtem el Önöknek, azután, hogy értesítést kaptam a rendelhetőségről! És azonnal utaltam is a vételárat több másik termék árával együtt.”) már nem érkezett válasz. Július 27-én elindították a visszafizetést, és 29-én megérkezett a bankszámlámra a székek ára.
Tehát semmiféle anyagi károm nem keletkezett. De ez az eljárás korrekt?
Biztos vagyok benne, hogy nálam ezeket a székeket online senki sem rendelte meg és utalta át a vételárat előbb.
Nagyon csalódott vagyok! És természetesen most megint feliratkoztam az értesítésre, hátha legközelebb meg is kapom a székeket a párnák mellé...
Köszönöm, hogy elolvasták panaszomat!
Tisztelettel: Judit (július 31.)
Tisztelt Hölgyem!
Köszönjük türelmét, és ezúton szeretnénk mély sajnálatunkat kifejezni a késedelmes válaszért. A beérkező vásárlói megkeresések számának növekedését illetően megkeresését a mai napon tudtuk feldolgozni.
Ahogy Kollégánk is értesítette korábban:
"Ilyen esetben a rendszer a vásárlásokat a fizetések sorrendjében dolgozza fel, így sajnálatos módon megtörténhet, hogy a folyamat lezárásáig a készlet kimerül.
"
Áruházunk vezetősége nagy hangsúlyt fektet a vásárlók visszajelzéseire, amik nagyban hozzájárulnak ahhoz, hogy bizonyos folyamatokat ismét átgondoljunk, és vásárlóink igényei szerint változtassunk azokon.
A történtekért elnézését kérjük, és bízunk benne, hogy a jövőben ismét lehetőségünk lesz Önt elégedett vásárlóink között üdvözölni.
Kellemetlenségekért elnézést kérünk, megértését köszönjük!
Üdvözlettel, Roxana, IKEA Remote Customer Meeting Point (szeptember 1.)
|
|