Vissza

 


Tovább

2025. július 26-án kaptam egy e-mail mellékleteként értesítést, melyben tájékoztatnak, „hogy rendelését feldolgoztuk, azonban 4 db 00217820 INGOLF NN szék antik hatású termék belátható időn belül nem lesz készleten, ezért a hiányzó termék vételárát visszafordítjuk arra folyószámlára, amelyről a rendelés kifizetése megtörtént. Az okozott kellemetlenségért elnézését kérjük. Megértését köszönjük!”

Erre a levélre válaszolva megkérdeztem, hogyan lehetséges ez, hiszen amikor a székeket éjjel a kosárba tettem, még rendelhető volt 40 darab. És mivel követtem másnap is a készletváltozást, láttam, hogy még délben is volt 10 darab. Ez a válasz érkezett: „Őszintén sajnáljuk a kellemetlenséget, amit az okozott, hogy a megrendelt termék végül nem állt rendelkezésre. Az online készletinformáció sajnos időnként késéssel frissül, és előfordulhat, hogy egy termékre ugyanazon időpontban többen adnak le rendelést. Ez esetben a rendszer a fizetések sorrendjében dolgozza fel a vásárlásokat, így előfordulhat, hogy mire a folyamat lezárul, a készlet már elfogy. Nagyon sajnáljuk a történteket, és bízunk benne, hogy a jövőben még lehetőségünk lesz Önt elégedett vásárlóként köszönteni. Amennyiben bármilyen további kérdése merül fel, forduljon hozzánk bizalommal.”

A kérdésemre („Olyan késéssel frissül az online készletinformáció, hogy még másnap, 2025.07.08-án délben is van "készleten", azaz rendelhető 10 darab szék? És még kora délután is volt 6 darab? Végigkövettem a rendelhető mennyiség alakulását. Én a megrendelést 2025.07.07-én éjjel 23:09 perckor küldtem el Önöknek, azután, hogy értesítést kaptam a rendelhetőségről! És azonnal utaltam is a vételárat több másik termék árával együtt.”) már nem érkezett válasz. Július 27-én elindították a visszafizetést, és 29-én megérkezett a bankszámlámra a székek ára.

Tehát semmiféle anyagi károm nem keletkezett. De ez az eljárás korrekt?

Biztos vagyok benne, hogy nálam ezeket a székeket online senki sem rendelte meg és utalta át a vételárat előbb.

Nagyon csalódott vagyok! És természetesen most megint feliratkoztam az értesítésre, hátha legközelebb meg is kapom a székeket a párnák mellé...

Köszönöm, hogy elolvasták panaszomat!

Tisztelettel: Judit (július 31.)

Tisztelt Hölgyem!

Köszönjük türelmét, és ezúton szeretnénk mély sajnálatunkat kifejezni a késedelmes válaszért. A beérkező vásárlói megkeresések számának növekedését illetően megkeresését a mai napon tudtuk feldolgozni.
Ahogy Kollégánk is értesítette korábban:
 "Ilyen esetben a rendszer a vásárlásokat a fizetések sorrendjében dolgozza fel, így sajnálatos módon megtörténhet, hogy a folyamat lezárásáig a készlet kimerül.
" Áruházunk vezetősége nagy hangsúlyt fektet a vásárlók visszajelzéseire, amik nagyban hozzájárulnak ahhoz, hogy bizonyos folyamatokat ismét átgondoljunk, és vásárlóink igényei szerint változtassunk azokon.
A történtekért elnézését kérjük, és bízunk benne, hogy a jövőben ismét lehetőségünk lesz Önt elégedett vásárlóink között üdvözölni.
Kellemetlenségekért elnézést kérünk, megértését köszönjük!
Üdvözlettel, Roxana, IKEA Remote Customer Meeting Point (szeptember 1.)
 
 
Kezdőlap   Fogyasztóvédelem   Hírek   Levelek   Üzenetek   Tesztek   Oldalajánló   Könyvajánló   Kapcsolat   A lap tetejére