Vissza

 


Előzmény

2022

  • Készülék vásárlása és telepítése az addig használt berendezés helyére;

  • Magyar nyelvű használati utasítást nem kaptam sem nyomtatva, sem online. (Mivel tudtam kezelni, ezért ezt nem jeleztem) 2023

  • Használat megkezdése 2023 nyarán;

  • Pár hét utáni tapasztalat, hogy egyáltalán nem hűt. (amikor működött, akkor sem hozta azt, amit egy 3,5kW-os berendezésnek kellene)

  • Hibabejelentés lehetőség keresése

  • Jótállást sem nyomtatva, sem online nem kaptam. Telepítéskor kérés volt a telepítési tanúsítvány regisztrálása a hisense-klima.hu oldalon. A visszaigazoló email nem tartalmazott hibabejelentési lehetőséget és a Forgalmazó honlapján sem találtam erre vonatkozó információt

  • 2023.08.01-jén abban az email folyamban jeleztem a hibát, amiben korábban a megrendelés és a számlaküldés történt;

  • Üzenetemre válasz nem érkezett, de telefonon felvették velem a kapcsolatot;

  • Helyszínen megállapították, hogy gáz szivárog a készülékből. A gázt újra töltötték, de (mint utóbb kiderült) a hiba oka nem volt vizsgálva, elhárítva

  • Az elvégzett munkáról semmilyen dokumentumot nem kaptam, pl. a 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet szerinti jegyzőkönyvet sem

2024

  • Tavasszal fűteni szerettem volna a berendezéssel, de sajnos a korábbi "javítás" ellenére a funkció nem működött

  • A hibás működést ugyanabban az email folyamban jeleztem, mint 2023-ban

  • A Forgalmazó azonnal válaszolt, a karbantartásról kért papírokat, majd árajánlatot kaptam hibafeltárásra, valamint hibafeltárásra és javításra

  • Válaszul én a 2023-as bejelentésem adminisztrációjára kérdeztem rá

  • Forgalmazó megküldte a 2023-as és 2024-es 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet szerinti jegyzőkönyveket (hiányzó tartalmi elemekkel) és díjmentes készülék javítás miatt kiszállt hozzánk a cég szervizvezetője

  • Javítás nem történt, de készült sok fotó és munkalap. Kiderült, hogy a telepítés nem felel meg az előírásoknak, a készülék így használhatatlan, a rendszer hűtőközeg hiányos és pl. karbantartani sem lehet, mert a szűrő kivételére nincs hely. A hibafeltárás díját méltányosságból elengedték.

Mivel részemről több, mint 500 ezer forint értékű beruházás történt, nem értek egyet a Forgalmazó azon szóbeli javaslatával, hogy saját költségemen végeztessem el a bontást, az újra telepítést és a gázzal feltöltést. A kialakult állapothoz nem járultam hozzá, nem tudom a készülék élettartamát mennyivel csökkenti, hogy a gáztöltet szinte azonnal szivárgott belőle és anélkül volt működtetve. Rendeltetésszerűen soha nem volt használható és most újra olyan időszak kezdődik, amikor szükség lenne rá.

 
Kezdőlap   Fogyasztóvédelem   Hírek   Levelek   Üzenetek   Tesztek   Oldalajánló   Könyvajánló   Kapcsolat   A lap tetejére