|
|
|
|
|
|
|
Előzmény
2022
-
Készülék vásárlása és telepítése az addig használt berendezés helyére;
-
Magyar nyelvű használati utasítást nem kaptam sem nyomtatva, sem online. (Mivel tudtam kezelni, ezért ezt nem jeleztem)
2023
-
Használat megkezdése 2023 nyarán;
-
Pár hét utáni tapasztalat, hogy egyáltalán nem hűt. (amikor működött, akkor sem hozta azt, amit egy 3,5kW-os berendezésnek kellene)
-
Hibabejelentés lehetőség keresése
-
Jótállást sem nyomtatva, sem online nem kaptam. Telepítéskor kérés volt a telepítési tanúsítvány regisztrálása a hisense-klima.hu oldalon. A visszaigazoló email nem tartalmazott hibabejelentési lehetőséget és a Forgalmazó honlapján sem találtam erre vonatkozó információt
-
2023.08.01-jén abban az email folyamban jeleztem a hibát, amiben korábban a megrendelés és a számlaküldés történt;
-
Üzenetemre válasz nem érkezett, de telefonon felvették velem a kapcsolatot;
-
Helyszínen megállapították, hogy gáz szivárog a készülékből. A gázt újra töltötték, de (mint utóbb kiderült) a hiba oka nem volt vizsgálva, elhárítva
-
Az elvégzett munkáról semmilyen dokumentumot nem kaptam, pl. a 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet szerinti jegyzőkönyvet sem
2024
-
Tavasszal fűteni szerettem volna a berendezéssel, de sajnos a korábbi "javítás" ellenére a funkció nem működött
-
A hibás működést ugyanabban az email folyamban jeleztem, mint 2023-ban
-
A Forgalmazó azonnal válaszolt, a karbantartásról kért papírokat, majd árajánlatot kaptam hibafeltárásra, valamint hibafeltárásra és javításra
-
Válaszul én a 2023-as bejelentésem adminisztrációjára kérdeztem rá
-
Forgalmazó megküldte a 2023-as és 2024-es 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet szerinti jegyzőkönyveket (hiányzó tartalmi elemekkel) és díjmentes készülék javítás miatt kiszállt hozzánk a cég szervizvezetője
-
Javítás nem történt, de készült sok fotó és munkalap. Kiderült, hogy a telepítés nem felel meg az előírásoknak, a készülék így használhatatlan, a rendszer hűtőközeg hiányos és pl. karbantartani sem lehet, mert a szűrő kivételére nincs hely. A hibafeltárás díját méltányosságból elengedték.
Mivel részemről több, mint 500 ezer forint értékű beruházás történt, nem értek egyet a Forgalmazó azon szóbeli javaslatával, hogy saját költségemen végeztessem el a bontást, az újra telepítést és a gázzal feltöltést. A kialakult állapothoz nem járultam hozzá, nem tudom a készülék élettartamát mennyivel csökkenti, hogy a gáztöltet szinte azonnal szivárgott belőle és anélkül volt működtetve. Rendeltetésszerűen soha nem volt használható és most újra olyan időszak kezdődik, amikor szükség lenne rá.
|
|