Vissza

 


Az edénykészlet használhatatlan

Azonnal hívtam a visszaigazoláson feltüntetett telefonszámot, de többszöri próbálkozás után is sikertelen volt.
Majd ez után e-mailben vettem fel a kapcsolatot a Céggel, és azt az információt kaptam, hogy elállhatok a vásárlástól, a futárszolgálat érte fog jönni és a beérkezés után a pénzemet vissza is fogják utalni.
Telt az idő elég szépen, majd ismét a levélíráshoz folyamodtam.
Néha kaptam választ, ígérgetéseket, kérték a számlaszámot, de sajnos semmi lépés nem történt. Majd a Gruppihoz fordultam, hogy hátha eredményt érek el.
Az ottani ügyintéző Hölgy mindig segítőkész volt, megadta az ORIGOSTAR elérhetőségét. Sajnálatos módon a kedves Hölgy válaszra sem méltatott.
Majd április 3-án ismét írtam a Hölgynek, kértem, hogy 8 hónap elteltével szeretném visszakapni az Ők részükről jogtalanul használt pénzemet.
Erre a levélre fél órán belül olyan választ kaptam, idézem - Gyári szettet küldtünk, a fedők a szett tartozékai. Soha panasz a méretre nem volt. Az nem létezhet, hogy egyik méret sem jó. Melyik fedő nem megfelelő? Üdvözlettel, ORIGOSTAR.
Még a nevét sem vállalja fel, a levél írója?? Erre én fotóval alátámasztva, és a futárszolgálattól kapott átvételi elismervénnyel, hogy mikor vitte vissza tőlem az edénykészletet - válaszoltam. Azóta semmi reagálás a panaszomra. (2024. áprilisa van!)
Ez a Cég nem tudom, hogy meri megtenni, hogy számlát sem küld a vásárlónak? Ha bármi más információra, levélmásolatokra szükség lenne, tudom továbbítani.
Bízva eredményes segítségükben, tisztelettel: S. Julianna

Kedves Balázs!

Felvettük a kapcsolatot a vásárlóval.
Üdvözlettel, Anna, Gruppi Ügyfélszolgálat, E-mail: ugyfelszolgalat@gruppi.hu
 
Kezdőlap   Fogyasztóvédelem   Hírek   Levelek   Üzenetek   Tesztek   Oldalajánló   Könyvajánló   Kapcsolat   A lap tetejére