Vissza

 


Levelezés

2024. március 25-én a következő e-mailt kaptam:

"Készletezés alatt
A termékedet berendeltük a külső raktárunkból, beszállítás alatt van. Értesíteni fogunk, amint megérkezett és előkészítjük a futárszolgálatnak. Már csak pár nap és nálad a megrendelt terméked. Köszönjük addig is a türelmedet."

2024. április 3-án a következőt írták:

" A csomag a futárszolgálatra vár
Kedves Vásárlónk, Van egy jó hírünk a számára! A megrendelése elkészült és a csomag a futárszolgálatra vár, elhagyja raktárunkat és megérkezik Önhöz.
A részletes szállítási információkat 2-3 munkanapon belül kapja meg a futárszolgálattól. A kézbesítés napján a futárszolgálat értesíteni fogja a csomag várható kiszállítási idejéről e-mailben illetve telefonon. A csomaggal kapcsolatos információk hamarosan elérhetőek lesznek a szállító honlapján.
Amennyiben kérdése van írjon nekünk a megrendeles@extremarak.hu e-mail címre.
Kérjük, legyen türelemmel. Köszönjük."

2024. április 11-én ezt írták:

"Értesítés termék kiszállításáról
Tisztelt Vásárló,
Tájékoztatni szeretnénk Önt, hogy logisztikai központunk jelzése alapján azt az információt kaptuk, hogy terméke/ei már beérkezett és a csomagszállító cégre vár. Beszállítónk adminisztrációs hibája végett terméke/ei a szállítmányozó cég depójában elakadt, mely beszállításra kerül telefonos egyeztetésünk alapján napokon belül logisztikai központunkba. A termék/ek kiszállításáról logisztikai központunk a beérkezést követően azonnal értesíteni fogja Önt e-mailben. Kérjük a Türelmét és Megértését a termék megérkezéséig. Elnézést kérünk a felmerült kellemetlenségért.
Köszönettel,
FONTOS!:
Telefonos ügyfélszolgálatunk leterheltség miatt, nem mindig tudja felvenni a telefont, ezért kérjük írjon a: megrendeles@extremarak.hu e-mail címre."

2024. április 18-án jött a következő értesítés:

"Megrendelés Státusz Változás
Tisztelt Vásárló,
FONTOS !: TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLATUNK JELENLEG NEM ELÉRHETŐ, EZÉRT KÉRJÜK ÍRJON A: MEGRENDELES@EXTREMARAK.HU E-MAIL CÍMRE.
2024.04.22.-től újra elérhető Hétfőtől-Péntekig 1Beszállítónk adminisztrációs hibája végett terméke/ei a szállítmányozó cég depójában elakadt, mely visszakerült A Lengyel/Német Külső raktárba. 2024.04.19. nappal újra küldésre kerül, aminek a beérkezése a jövő hét második felében várható a logisztikai raktárunkba.
A termék/ek kiszállításáról logisztikai központunk a beérkezést követően azonnal értesíteni fogja Önt e-mailben. KÉRJÜK JELEZZEN VISSZA RÉSZÜNKRE E-MAILBEN, HOGY A MEGRENDELT TERMÉK KISZÁLLÍTÁSÁT MEGVÁRJA, VAGY A RENDELÉS TÖRLÉSÉT SZERETNÉ KÉRNI.
KÉRJÜK A TÜRELMÉT ÉS MEGÉRTÉSÉT A TERMÉK MEGÉRKEZÉSÉIG. ELNÉZÉST KÉRÜNK A FELMERÜLT KELLEMETLENSÉGÉRT, SAJNÁLATOS MÓDON CÉGÜNKÖN KÍVÜLÁLLÓ OKOK MIATT TÖRTÉNIK A TERMÉK SZÁLLÍTÁSÁNAK KÉSÉSE.
Köszönettel, Extremarak"

2024. április 19-én válaszoltam, hogy a megrendelt termék kiszállítását megvárom.

2024. április 22-én ezt írták:

"Készletezés alatt
A termékedet berendeltük a külső raktárunkból, beszállítás alatt van. Értesíteni fogunk, amint megérkezett és előkészítjük a futárszolgálatnak. Már csak pár nap és nálad a megrendelt terméked. Köszönjük addig is a türelmedet."

2024. április 29-én a következő e-mailt kaptam:

"Sérült vagy hibás termék
Rendelés törlése Rendelése a szállítás során sajnos sérült, így nem tudjuk Önnek kézbesíteni. Kérjük válasz e-mailben küldje meg bankszámla számát, hogy miharabb meg tudjuk Önnek téríteni rendelése összegét. Elnézést kérünk a kellemetlenségekért." Még aznap sikerült az ügyfélszolgálattal beszélnem, kértem a megrendelésem teljesítését. Rögtön jött is az értesítés:

"Készletezés alatt
A termékedet berendeltük a külső raktárunkból, beszállítás alatt van. Értesíteni fogunk, amint megérkezett és előkészítjük a futárszolgálatnak. Már csak pár nap és nálad a megrendelt terméked. Köszönjük addig is a türelmedet."

2024. május 17-én ezt írták:

"Tisztelt Ügyfelünk,
Sajnálattal értesítem, hogy a rendelt termékét nem tudjuk Önnek kézbesíteni. Kérjük küldje meg bankszámla számát , hogy mihamarabb meg tudjuk Önnek téríteni a kifizetett összeget. Elnézést a kellemetlenségekért. Üdvözlettel: Extremarak.hu"

Még aznap elküldtem a bankszámlaszámom, mellékelve a 2024.03.22-i banki átutalás másolatával, és még azon a napon következőket írták:
"Megrendelés Törlése visszafizetési folyamat elindítása
Üdvözlünk!
Visszatérítési kérelme jóváhagyásra került. Kérjük, vegye figyelembe, a jogszabály idejét illetve hogy a banki átutalás több napot is igénybe vehet. Kérjük küldje meg bankszámla számát válasz e-mailben, hogy mihamarabb tudjuk teljesíteni a visszafizetési kérelmét. Köszönjük türelmét!"

2024. június 11-én ismét elküldtem a bankszámlaszámom, és kértem az összeg sürgős átutalását hivatkozva hogy, az általános szerződési feltételben az szerepel, hogy 14 munkanapon belül visszautalják a kifizetett áru ellenértékét, és ez a határidő letelt.

2024.június 14-én újra írtam, kértem a 23.376 Ft azonnali átutalását.

 
Kezdőlap   Fogyasztóvédelem   Hírek   Levelek   Üzenetek   Tesztek   Oldalajánló   Könyvajánló   Kapcsolat   A lap tetejére