|
|
|
|
|
|
|
Leszállított termékek
A leszállított termékek a következők voltak:
Fém polc 4 polc MDF 180x90x40 cm, 175 kg/polc, Strategic, csavarok nélkül összeszerelés, csíptetéssel
1DB (ez az egy tétel OK!)
STRATEGIC Dupla fém polc, 5 polc, MDF, 180x100x60 8DB
Handlekraft® fém sarokpolc 4 db MDF polc, 1800x900x900x400 mm, horganyzott acél, egyszerű telepítés - csavar nélkül, univerzális megoldás a hatékony tároláshoz és rendszerezéshez, fekete
2DB helyett 1DB érkezett.
Ennek a számláján 2db volt teljes értékben, de a szállítón 1db szerepelt, és ennek a tételnek a felét kellett kifizetnem. A szállító azt mondta, hamarosan hozzák a másik lemaradt polcot.
Első körben elfogadtam a 0, mondván ugyan az a méret „csak” több darabban. Gondoltam 1-2 napon belül pótolják a kimaradt egy tételt, és elkezdhetem a polcok összeszerelését. Ezekről a problémákról az emag-ot értesítettem is, azonnal, (2024.04.02-án) De azon kívül, hogy a bejelentésem fogadták, más nem történt….. Próbáltam a chat boton keresztül is érdeklődni, de esélytelen. Ha a kiszállításra ránézek, két tételnél azt írja, kiszállítva, és a harmadik hiányos tételre pedig hogy a kézbesítés sikertelen, újra megpróbáljuk 2024.04.03-04 én.
Nem pedig az, hogy a rendelés részben teljesített, és a fennmaradt tételt xxxx.xx.xx-én kiszállítjuk.
Senki nem keresett….
Írtam, hogy vissza kívánom az egész rendelést küldeni nekik, de nem reagáltak.
Értem én hogy anyagi kár nem ért, mert a hiányzó tételt nem fizetették ki (habár telibe kiszámlázták), de így az 1db sarokelemmel nem tudok mit kezdeni. Illetve a nem megfelelő méretben kiszállított terméket sem akarom megtartani.
Mit tehetek még az ügy érdekében? Kinek kell írnom? Köszönettel. Zoltán
Tisztelt Elnök Úr!
Köszönjük megkeresését!
Az Ön által megküldött problémával kapcsolatban felvettük a kapcsolatot az illetékes ügyféllel.
További szép napot kívánok!
Üdvözlettel, Ügyfél-kapcsolattartó, eMAG Ügyfélszolgálat
|
|