|
|
|
|
|
|
|
Tisztelt Elnök Úr!
Köszönöm szépen a segítségét!
Visszatérítették a készülék árát. A procedúra elég érdekesen nézett ki.
Miután megkapták a fogyasztóvédői problémáról a levelet, két nap után (meglepő módon...) ketten is hívtak a futárszolgálattól (addig majdnem három hétig semmi visszajelzést nem kaptam). Először egy futár hívott, hogy sajnos nem tudnak szállítani, mert nincs járművük, amivel ezt meg tudnák tenni (micsoda jármű flotta állhat a rendelkezésre a cégnél, ha egy TV szállítása is problémába ütközik...), utána pedig két óra múlva egy hölgy, hogy van egy kis "fennakadás" a központban, és akkor kezdték el kiszortírozni a csomagokat, így csak január elején tudják majd szállítani a csomagot. Vagy esetleg ha tudok, akkor el tudok menni érte én is személyesen átvenni a helyi depóban. Természetesen mondtam a hölgynek, hogy már kérvényeztem az eMAG-nál a kiszállítás törlését, mert már ennyi időn túl nem aktuális a dolog, és nem kérem a terméket. A hölgy erre megköszönte, és jelezte, hogy törli a kiszállítást a rendszerben, és visszaküldik a csomagot a központi raktárba.
A megbeszélést követően kaptam egy hét után egy sms-t, hogy a mai napon a sameday kiszállítja a megrendelt csomagom... Fel is hívtam a futárt, hogy jól látom-e a dolgot, aki megerősítette, hogy úton van, és hozza a szállítmányt. Mondtam neki, hogy ez a rendelés már törölve lett, és már egy héttel ezelőtt a központban rögzítették is. A futár meglepődött, mert neki erről elfelejtettek szólni, de megköszönte hogy szóltam előre, hogy ne furikázzon feleslegesen, és rögzítette a rendszerben, hogy a címzett nem vette át a csomagot (ez utána már látszódott is a csomagkövetési státuszban).
Pár napra rá az eMAG visszautalta a vásárlási és kiszállítási összeget.
Őszintén szólva nem tudom, hogy akkor is "észrevették volna-e", hogy van egy 50" csomag, ami véletlenül elmaradt, ha nem kapnak egy kis noszogatást. De valószínűleg ha nem kapnak egy fogyasztóvédelmi jelzésű levelet, akkor még most sem jutnak el idáig...
Hirtelen így az embernek ennyi idő után még kijelölt kapcsolattartó is jutott, micsoda figyelmesség, nemde? Azért a korrekt hozzáállást már az ügyintézés megkezdésekor kellett volna nyújtani, ha már egy szolgáltatást nyújtanak.
Mindenesetre a futár cég szolgáltatásának minősége, és logisztikai kifinomultsága elég sok kérdést vet fel bennem.
Amíg az eMAG az itthon bevált futárszolgálatokkal szállíttatott, addig érdekes módon soha nem tapasztaltam problémát, pedig anno még ágykereteket is rendeltem tőlük.
Nem hinném, hogy ez a cég a továbbiakban komolyabban venné a szolgáltatást, amit nyújt, de legalább megoldódott a probléma. Kicsit szomorú, hogy ilyenek vannak, de attól tartok a dolgok idehaza (sem) lesznek mostanában jobbak.
A közbenjárását utólag is még egyszer köszönöm! Üdvözlettel: KZ
|
|