Vissza

 


Panasz folytatása

Ismét válaszoltam, hogy ez a „problémamegoldás” számomra nem megfelelő, illetve jeleztem hogy januárban a csomag kézhezvételének napján megírtam a problémát, 3 napon belül. Erre március 28-án felajánlották a visszaküldés lehetőségét amivel természetesen élni is szerettem volna, ki is töltöttem a megfelelő űrlapokat. Az EMAG által küldött e-mailben ekkor azt írták hogy április 11-18 között fog érkezni a futár a gépekért.

A Sameday futárszolgálat április 4-én (tehát az ígértnél korábban) Viber üzenetben jelezte hogy aznap elszállítja a csomagot. Ekkor vidéken voltam, ezért felhívtam a megadott számon a futárt hogy másnap jöjjön inkább. Ő erre azt mondta hogy legközelebb április 8-án tud jönni, ebben maradtunk. 8-án Viber üzenetet ugyan kaptam, de a futár nem jött, 9-én hívtam és azt mondta hogy aznap biztosan nem, talán másnap érkezik. Jeleztem hogy jó lenne minél hamarabb, mert a két csomag nagyon sok helyet foglal (ekkor már kikészítettük az előszobába). Ekkor kiderült, hogy ő kis személyautóval van, tehát nem is hozzá kellett volna leosztani a csomagfelvételt.

Rögtön ezután hívtam a Sameday panaszkezelését, akik megígérték hogy mihamarabb küldenek másik futárt aki képes a 2 nagy csomag elszállítására. 10-én jött reggel a szokásos üzenet, miszerint aznap elszállítják a csomagokat, 12-én ismét. Futár nem jött, a megadott számon többször hívtam, ha felvette akkor azt mondta hogy aznap már biztosan nem jön. Utoljára 18-án kerestem amikor arra hivatkozott hogy kevesen vannak és "nagy a káosz".

Közben hívtam a Sameday panaszkezelését, de elérhetetlenné váltak, és vissza sem hívtak. E-mailt is írtam nekik, melyre 25-én válaszoltak, idézem:

„Rendszerinformációink alapján a felvételi megbízások 2024.04.04 és 2024.04.16 között összesen 5 alkalommal kerültek futárhoz. Futárunk minden alkalommal sikertelenként zárta a folyamatot, illetve 2024.04.16-án a küldemények átadásának visszautasítására hivatkozva lezárta a megbízásokat, mely következtében a továbbiakban nem kerültek ismételten kiosztásra. Bejelentése nyomán természetesen felvettük a kapcsolatot a területileg illetékes raktár vezetőjével és megkezdtük az eset kivizsgálását, illetve nyomatékosan felszólítottuk kollégáinkat a csomagfelvétel mielőbbi elvégzésére.”

Ezen azt hiszem érthető módon felháborodtam, hiszen szinte könyörögtem a futárnak hogy legyen kedves elszállítani a csomagokat, mert egyrészt nagyon sok helyet foglalnak, másrészt amíg nem kerül vissza addig én is hiába várom az utalást az EMAG-tól. Minden egyes nap itthon volt valaki, nem mertük kockáztatni hogy pont akkor jön végre a futár amikor nincs itthon senki.

Ez volt az utolsó levele a Sameday-nek, további leveleimre nem kaptam választ, illetve telefonon sem tudom őket elérni. Az EMAG-nak szintén megírtam a problémát, hogy valahogy gyakoroljanak nyomást a futárszolgálatukra, de felőlük se érkezett semmi válasz, és a gépek árát sem utalták vissza eddig.

 
Kezdőlap   Fogyasztóvédelem   Hírek   Levelek   Üzenetek   Tesztek   Oldalajánló   Könyvajánló   Kapcsolat   A lap tetejére