|
|
|
|
|
|
|
A cég elérhetetlen
Azóta többször chateltem az ügyfélszolgálattal, ők minden alkalommal kibújtak valami általános válasszal a kérdéseimre. Jártam az ETELE Plázában lévő üzletükben, de ők nem vehetik vissza - ezt a felvilágosítást kaptam ügyfélszolgálat. A reklamációs e-mail vonalukon is írtam, 3 hét múlva kaptam válasz , ami megegyezet a korábbi általános "hablattyal".
Egyszerűen felháborító, hogy senkivel nem lehet beszélni csak chat vagy e-mail , de ott semmit nem lehet intézni, az üzletekben szintén. Egyszerűen amíg vásárolok jó vagyok, utána nem számítok és senkivel nem tudok kommunikálni. Mindez teljesen felháborító és érthetetlen.
Az összeg egyébként 35.000.- Ft
Ezután láttam mennyi megkeresés van Önök felé Az EMAG-al kapcsolatosan. Előre is köszönöm ha tudnak nekem segíteni. Köszönettel: Ferenc (november 14.)
|
|