Vissza

 


Emagos ügyintézés

Az emag online segítségét több alkalommal megkerestem, hogy adjanak felvilágosítást a csomagomról. Azt az információt kaptam, hogy valami probléma volt az összekészítéssel, de hamarosan érkezik a csomag. Miután érdemi változás nem történt és a csomag állapota sem változott, továbbra is az emag diszpécsereit próbáltam elérni és információt kapni.
Az egyik diszpécser aztán közölte, hogy az emag törölte a szállítást. Erről nem értesítettek, és a számlámra azóta sem utalták vissza az összeget.
A diszpécser felajánlotta, hogy rögzíti újra a megrendelést, mert csak valami hiba folytán nem futott le a megrendelés folyamata.
2024 október 2-án 265.031 Ft összegben az emag diszpécsere újra rögzítette a megrendelést és arról biztosított, hogy mielőbb küldik a csomagot.
Rendelési azonosítószám 3114488744
A várható kiszállítás: 2024.10.7 - 2024.10.8. között. Ez a kiszállítás azóta sem történt meg.
A csomagkövetési számon szintén az látható, ahogy az előzőnél, hogy a futárszolgálattól megrendelve a csomagfelvétel, de még nem vették fel.

 
Kezdőlap   Fogyasztóvédelem   Hírek   Levelek   Üzenetek   Tesztek   Oldalajánló   Könyvajánló   Kapcsolat   A lap tetejére