|
|
|
|
|
|
|
Folytatás
2024. 11.04.-èn ismét jeleztem rèszükre, hogy fontos lenne számomra a klíma mivel a klímával fűtünk és nem történt érdemi előrelèpès.Ekkor egy másik hibajegyszámon (2723538) egy másik ügyintéző bekérte tőlem a klíma gyártási számát illetve a sorozatszamát. Erre válaszkènt megírták, hogy ezen a RMA 2723538 szervízkèrekemet feldolgozták és hamarosan hív is az illetékes szerviz, de hogy a javítás időtartama akár 30 nap is lehet. November 5.èn hívott is a szervizes kollégájuk, akinek elmondtuk a klíma hibajegyèt, aki közölte, hogy így ki sem jön mivel ez egy típus hibája a kèszülèknek így javítani nem lehetséges cserélni kell a készüléket. Erről ő munkalapot el is küldte az eMAG részére. Ezután az eMAG keresett telefonon, hogy a pénzt kérjük vissza, ami nem a klíma teljes ára vagy a 8napon belüli cserèjèt a készüléknek. A cserèjèt kértük.
Ezt követően november 13-án hívták a szerviztől, hogy ők Szekszárdról érkeznek, de hogy gyorsítsuk a folyamatot szereljük le mi vagy szereltessük le szerelővel a klímát ő visszaküldte már a munkalapot a sikeres leszerelèsről különben mèg karácsonyra se lesz klímánk....
Itt már rettenetesen fogyott a türelmünk, mert érdemben senkit nem értünk el. Az eMAG-tól kaptam e-mailben egy nyomtatványt a telepítési tanúsítványt, hogy töltsön ki a saját adataimmal az I részt és küldjem vissza részükre a futár majd felveszi velem a kapcsolatot a klíma elszállításával kapcsolatba, mert csak akkor küldik ki az új kültéri és beltéri egységet, ha az az Ő raktárukba visszaérkezett. A dokumentumot november 11.-èn visszaküldtem részükre. Továbbra sem jelentkezett sem a szerviz sem az eMAG, sem pedig a futár. 2024.11.15-èn felhívtam a szervizes kollègát aki mondta, hogy az eMAG rendszerère ő nem lát rá, de ír nekik mèg egy e-mailt Ő is és írjak én is mivel amit ő lát, az az, hogy sok ügyintéző benne van a levelezésben de érdemben mégsem foglalkozik senki sem az üggyel. Írtam nekik mèg aznap egy válasz e-mailt amire azt válaszoltál, hogy a futárnak át van adva és keresni fog időpont egyeztetès céljából, ami azóta sem történt meg, illetve, hogy nem töltöttem ki a tanúsítványon az I részt a személyes adatokat. Visszaírtam nekik egyből, képernyő fotóval, hogy de ki van töltve, azóta nem válaszolnak, egy e-mailben sem, a szervizes kollèga csak a türelmet kéri és hogy legyek megértő.
|
|