|
|
|
Köszönöm szépen válaszát!
Megkeresett a Cetelem Bank. Megerősítették, hogy részükről minden a szokott módon zajlott, és jelenleg is az eMAG-ra várnak, hogy a banki jóváhagyás után megkezdődjön a kiszállítás. Informáltak továbbá arról, hogy a jóváhagyást tartalmazó e-mailt újból megküldték részemre és az eMAG részére is. Előbbit meg tudom erősíteni, részemre megérkezett ismét, most már harmadszor is a jóváhagyó e-mail. Ezt most Önnek is csatolom, ha ez segít a további ügyintézésben.
Tisztelettel: Krisztián (június 4)
Tisztelt Elnök Úr,
köszönjük közbenjárását. Az ügyféllel kapcsolatba léptünk írásos formában, és a
megrendelését is véglegesítettük.
Üdvözlettel / Best regards, Ügyfél-kapcsolattartó, eMAG Ügyfélszolgálat (június 5.)
Tisztelt Uram!
Köszönöm szépen a segítségét! Most történt is egy előre lépés, a rendelés státusza megváltozott az eddigi "Hitelkérelem kivizsgálás alatt" állapotról "Hitel elfogadva" állapotra. Reménykedve várom a további előrelépést! További szép napot!
Köszönettel: Krisztián
Tisztelt Selmeczi Balázs!
Köszönöm szépen szíves közbenjárását! Igen, szerda óta "Sikeres fizetés" állapotban van a rendelés. A mai napon kaptam megkeresést, hogy köszönik eddigi türelmemet és egyben elnézésemet kérik a kellemetlenségekért, ma tudták véglegesíteni a rendelést. A szállítással kapcsolatban nem kaptam információt még, bár a rendelés alatt az az információ látszik, hogy ez holnaptól válik lehetségessé. Erre azért visszakérdeztem a fent említett megkeresésre válaszolva. Remélem arra is megnyugtató választ küldenek hamarosan. Ezentúl kompenzációként a várakozásomért egy 2.000 Ft-os utalványt küldtek, amit az elkövetkező 3 hónapban használhatok fel.
Köszönöm még egyszer szíves segítségét! További szép napot! Jó hétvégét!
Üdvözlettel: Krisztián (június 7.)
|