|
|
|
|
|
|
|
"Kedves SJ!
Szeretnénk elnézést kérni késedelmes válaszunk és az Ön által tapasztalt kellemetlenség miatt.
Az Ön által küldött képek alapján, amennyiben a termék hibája, megfelelő működését nem akadályozza egy 8.500 Ft értékű vásárlási utalványt tudunk továbbítani az Ön részére, amit a termék átvételétől számított 30. naptól tud majd felhasználni oldalunkon 3 hónapig.
Amennyiben a készülék nem megfelelő természetesen vissza tudja küldeni azt részünkre, ezen irányú kérelmét válasz levelében kérem jelezze részemre.
Megértését köszönöm, további szép napot kívánok!"
Erre másnap, 2021 november 23-án válaszoltam:
"Tisztelt Uram!
Köszönöm válaszát.
Értem, köszönöm, várom az utalványt.
Amikor vásároltam a készüléket, az ingyenes kiszállítással volt fent az Önök oldalán, azonban mégis 4.790 forint kiszállítási díjat fizettem. Kérem megtenné, hogy utánanéz annak is, hogy ezzel mi a helyzet?
Előre is köszönöm! SJ"
(A kiszállítás díjáról az eMag időközben küldött egy kuponkódot e-mailben, melyet azóta fel is használtam, tehát a levél ezen része azóta okafogyottá vált.) A levelemet 19365989 számon rögzítették.
Azóta, 1,5 hónapja semmilyen választ a cégtől nem kaptam, kuponkódot sem e-mailben (a spameket ellenőriztem), sem a cég oldalán a fiókom "Kuponjaid" szekciójába nem küldtem.
Mivel az ügyfélszolgálatos "30 nappal a vásárlás után felhasználható" kuponról beszélt, ezért 2021 december 12-én újra írtam az ügyfélszolgálatnak. Mivel választ nem kaptam 2021 december 23-án újabb e-mailt küldtem.
|
|