Vissza

 


Ezeket vizsgálják a szakemberek

  1. Tipográfia (minden, ami a betűvizualitáshoz tartozik, így például betűtípus, betűméret, kiemelések, egalizálás, ligatúra);

  2. Termékkép (a terméket vagy a termék fő tulajdonságait leíró képek, így például tejcsokoládénál a tej ábrázolása);

  3. Grafikai elemek, díszítő elemek, illusztrációk. A hasonló grafikai karakterek a termék azonosságát sugallhatják, ezért az eset összes körülményét figyelembe véve szükséges értékelni azokat.

  4. Szín (A csomagolás az eltérő szín, képi ábrázolás ellenére egyezőséget sugallhat. A vásárló nem emlékszik pontosan a színre, képre és azonosnak véli a két terméket, mivel a színbeli eltérés kevés az összetéveszthetőség kizárásához.)

  5. Lay-out (a csomagolás elemeinek elhelyezése). Az eltérő csomagolás nem ad elég támpontot ahhoz, hogy a vásárló egyértelműen különbséget tegyen a termékek között.)

  6. Kiemelések;

  7. Csomagolás formája és fajtája (műanyag / üveg / fém). Különböző kiszerelésben forgalmazott, de márkanevükben, megnevezésükben és csomagolásukban azonos termékek esetében szintén fennáll az összetéveszthetőség veszélye.

  8. Ha kell, kóstolnak is az ellenőrök.

 
Kezdőlap   Fogyasztóvédelem   Hírek   Levelek   Üzenetek   Tesztek   Oldalajánló   Könyvajánló   Kapcsolat   A lap tetejére