Vissza

 

Másfél hónapja az autó a szervizben van és mindent rendben találtak, ráadásul ehhez az emag még asszisztál is. Most visszaküldtek egy rossz termeket, amit nem lehet használni. Természetes a terméket semmilyen formában nem szeretném megtartani és a pénzemet szeretnem visszakapni. Ebben kérnem az Önök segítséget.
Van videó hogy nem kapcsol be az autó. Ezt elküldtem az emag-nak erre viszont már nem reagálnak. Nem szeretném, hogy elvesszen 150.000 Ft-om.
Kis túlzással már többet volt szervizben mint amennyit használva.
Előre is köszönöm a segítséget,
Üdvözlettel: Roland (október 27.)

Kedves Fogyasztóvédő Alapítvány!

Köszönjük megkeresését! Kollegám az alábbiak szerint értesítette az ügyfelet az üggyel kapcsolatban:
"Egyeztettem az illetékes kollégákkal, de sajnos azt a visszajelzést kaptam tőlük, hogy a szakvéleményt nem tudjuk felülbírálni, illetve partnercéges rendelés esetén, a partnercégtől kapott információt tudjuk továbbítani.
Ha a termék továbbra is hibás lenne, fel tudom venni a kapcsolatot a partnercéggel egy újabb szervizelés miatt."
Megértését köszönjük! További szép napot kívánok Önnek!
Tisztelettel, Tímea, Ügyfél - és kapcsolattartó, eMAG Ügyfélszolgálat (október 31.)
 
Kezdőlap   Fogyasztóvédelem   Hírek   Levelek   Üzenetek   Tesztek   Oldalajánló   Könyvajánló   Kapcsolat   A lap tetejére