Vissza

 


A cég válasza

Tisztelt Uram!

Köszönjük szíves türelmüket visszajelzésünkkel kapcsolatban.

Panaszukkal kapcsolatban, mely Zsófia csomagfeladásával volt kapcsolatos az alábbiak szerint szeretnénk Önöket tájékoztatni.

Amennyiben a DPD PickApp applikáción keresztül történő csomagfeladás meghiúsul, vagyis küldemény fizikálisan a DPD Hungary Kft. részére nem kerül átadásra, abban az esetben a fuvardíjként kiegyenlített összeg zárolása, 21 nap után automatikusan feloldásra kerül és a befizetésre került összeg ennek okán automatikusan visszafordításra kerül a befizetést indító számlaszámra.

Rendszerünk a küldemény feladása kapcsán jelzi, hogy a fuvardíjként befizetett összeg visszafordításra került a befizetést indító számlaszámra.

Az erről szóló igazolást csatoltan küldjük.

Legyen kedves a Feladó a számlaforgalmát a közölt információk alapján ellenőrizni.

Amennyiben az összeg nem jelenne meg pozitív tételként a Feladó számláján, úgy legyenek kedvesek ezt jelezni részünkre, a fuvardíj levonásáról készült képernyőkép és/vagy banki igazolás egyidejű megküldésével és kivizsgáljuk az esetet.

Feltett kérdéseikre az alábbiak szerint szeretnénk reagálni.

  • miért nem írják az applikációban, hogy a kapott kód csak automatában működik?.

  • miért nem működött a kapott kód?

DPD PickApp applikáción keresztül csak csomagponton lehet küldeményt feladni. Amennyiben a kiválasztott Csomagponton arról adtak tájékoztatást a Feladónak, hogy csak automatában működik a kapott kód, úgy téves információ került közlésre.

Az okozott kellemetlenséget nagyon sajnáljuk. Legyenek kedvesek megírni részünkre, hogy mely Csomagpont volt érintett az ügyben, hogy intézkedő lépéseket tehessünk annak érdekében, hogy hasonló eset ne fordulhasson elő a jövőben.

Cégünk számára fontos, hogy pontos és egyértelmű információkkal segíthessük ügyfeleinket.

  • miért nem lehet elérni telefonon az ügyfélszolgálatot?

Őszintén sajnáljuk, amiért a küldemény feladója ügyfélszolgálatunk elérhetőségével kapcsolatban is kellemetlenségeket tapasztalt.

Ügyfélszolgálatunkhoz nagyok sok hívás fut be naponta. Előfordulhat, hogy a várakozási idő hosszabb a szokásosnál a megnövekedett csomagforgalomból adódó módosítási igények, valamint az adathalász üzenetek miatti folyamatosan növekvő megkeresések száma miatt.

Természetesen vállalatunk azon dolgozik, hogy minden hívást fogadni tudjon és a megkeresések kapcsán minden lehetséges segítséget megadjon.

  • miért nem működik az applikációban megadott e-mail-cím?

  • miért nem jelezték az első e-mailemre, hogy technikai átállás van, elnézést, kicsit több időbe telik a válasz?

Vállalatunk új rendszert vezetett be. Az átmeneti időszakban jelenleg is okozhat és korábban is okozhatott késedelmet a beérkező megkeresések kapcsán.

Zsófia, panaszát 2025.07.04.-án küldte meg vállalatunk irányába, a tájékoztatás részére pedig 2025.07.22.án került megküldésre.

Szíves elnézésüket kérjük az okozott kellemetlenségért, késedelmes válaszért.

Azon dolgozunk, hogy az új rendszer bevezetése kapcsán a panaszok kezelése minél gördülékenyebben történhessen meg és mielőbb visszajelzéssel szolgálhassunk a beérkező megkeresések kapcsán.

Bízunk benne, hogy válaszunkat kielégítőnek fogják találni.

Köszönjük, hogy időt szántak visszajelzésükkel vállalatunkra, ezzel is lehetőséget adva számunkra arra, hogy a panasz okán intézkedő lépeseket tehessünk annak érdekében, hogy hasonló kellemetlenségek a jövőben ne fordulhassanak elő.

Kérjük jelezzék részünkre, amennyiben a továbbiakban segítségükre lehetünk még valamiben.

Elnézésüket kérjük a DPD Hungary Kft. nevében a kellemetlenségért, cégünk mindent megtesz annak érdekében, hogy a jövőben ne fordulhasson elő hasonló eset.

Jogorvoslati és panaszkezelési eljárásunkról részletesen az alábbi linken tájékozódhat:
DPD Panaszkezelés

Üdvözlettel, Annamária, DPD (szeptember 4.)

 
Kezdőlap   Fogyasztóvédelem   Hírek   Levelek   Üzenetek   Tesztek   Oldalajánló   Könyvajánló   Kapcsolat   A lap tetejére