|
|
|
|
|
|
|
Tisztelt Selmeczi Balázs Úr!
Sajnálatos módon egy olyan félreértés sorozat elszenvedője az ügyfelünk, amelyre nekünk is csak az elmúlt napokban volt rálátásunk.
A szerződött futárcég a két megrendelése közül csak az egyiket szállította ki. Amikor erről értesültünk, azonnal kértük a futárszolgálatot, hogy a második csomag kiszállítását is végezze, erre egy megnyugtató visszajelzést kaptunk, hogy amennyiben a megrendelő adatait, csomagszámát megadjuk, a kiszállítást elvégzik.
Több nap után jelezte felénk a futárszolgálat munkatársa, hogy kis türelmet kér tőlünk, de az ügyintézés folyamatban van, a kiszállítást elvégzik.
A futárszolgálattal eddig nem volt ilyen problémánk, ha egy-egy kiszállítást elhibáztak, akkor a rendszerük jelezte felénk a kiszállítás meghiúsulását, így rövid idő alatt házon belül megoldottuk a problémát, ha kellett, új csomagot küldtünk az ügyfélnek, az elveszett csomagot pedig idővel visszakaptuk a futárcégtől.
Jelen esetben a futárcég nem jelezte a kiszállítással kapcsolatos problémát, így jogosan azt hittük, hogy a kiszállítás megtörtént.
Mivel több ügyfél második csomagja veszett el a futárcégnél, de senki nem jelzett nekünk több napon át problémát, így az ügyet lezártnak tekintettük.
A megrendelőnk a napokban ismét jelezte, hogy hozzá még mindig nem érkezett meg a csomag.
A felháborodását megértem, mert bosszantó, hogy egy megrendelés nem érkezik meg, a hangvételével a kolléganőm már nem tudott mit kezdeni és mivel a kommunikáció agresszív volt a kolléganőm megszakította a hívást, majd sms-ben tudatta az ügyféllel, hogy számára rendkívül sértő volt a hangnem és az ügyet továbbítja nekem.
Ebben az időben - jelenleg is - külföldön tartózkodom, korlátozott telefon és internet hozzáféréssel.
A mai naptól vagyok ismét internet közelben, így az ügy intézését azonnal el is kezdtem.
Az ügyfelünk ismételt panasza miatt pár napja ismét felvettem a kapcsolatot a futárcéggel, akik ekkor vallották be nekem, hogy a csomagok - más ügyfeleké is - eltűntek és jelenleg a raktárjaik kamerafelvételeit vizsgálva kutatják, hogy ki lophatta el a cégüknél. Eddig ilyen információt nem kaptam tőlük.
Remélem , hogy megérti az ügyfelünk, hogy rajtunk kívülálló okok miatt kerültünk mi is kellemetlen helyzetbe és mivel az elmúlt években jelentősebb problémát a futárcégnél nem tapasztaltunk, így elhittük a korábbi információkat, hogy a csomagok rendben meg fognak érkezni.
Az ügyfelünk panaszát megértve a teljes megrendelés árát - a kézbesített megrendelését is - visszautaltam a számlájára, anélkül, hogy a terméket visszakérnénk, sőt, természetesen a második csomagot is elküldjük neki a holnapi napon, ingyenesen.
Üdvözlettel: F. Donát, DodorShop
|
|