|
|
|
|
|
|
|
Folytatás
November 18-án hétfőn ezek után kaptam egy e-mailt sikertelen kiszállításról, úgy, hogy nem aznapra kértem a csomagot. Ekkor hívtam először a DPD ügyfélszolgálatot, ahol azt a tájékoztatást kaptam, hogy a csomagom el sem hagyta a raktárt, mert adathibás, rosszul adta át a telefonszámot a Decathlon (az előhívó hiányzott). De az ügyfélszolgálatos hölgy jelezte, hogy ezt javítja a raktár felé és másnap, november 19-én, kedden kapom a csomagot, és erről délelőtt kapok majd értesítést is. Sajnos a hívásazonosító olyan gyorsan lett elhadarva a hívás előtt, hogy ezen hívás esetén nem tudtam feljegyezni.
Azonban sem értesítést, sem csomagot nem kaptam kedden, november 19-én!
Az ügyfélszolgálatot elérni aznap nem is lehetett, egyszer a fél óra várakozás és kapcsolás után egyszerűen lerakták a telefont, másodikra pedig szintén közel fél óra után bemondták, hogy bezártak aznapra (18 óra előtt és a hívásban a hangfelvétel szerint 19 óráig van ügyfélszolgálat keddi napon), és megint megszakították a vonalat.
Ezek után november 20-án, szerdán ismét hívtam az ügyfélszolgálatot, ahol arról kaptam tájékoztatást, hogy a futárnak nem volt kapacitása és ezért nem hozta ki a csomagot - bár napok óta ott áll a raktárban, sem kedden, sem szerdán és nem is tud garanciát adni, mikor kerül kiszállításra az amúgy kifizetett egy hete rendelt csomagom!
Ezek után sem a tegnapi, sem eddig a mai napon (november 21. és 22.) sem volt még semmi jele, hogy szállítás alatt lenne a csomag.
Tegnap emiatt már e-mailt is írtam a DPD-nek, amire az automata válaszon kívül semmi reakciót nem kaptam.
Az email mellett egyébként a DPD oldalán már 2 panaszt is feladtam már, amire szintén semmi válasz nem érkezett. (tudom a 30 napot, de sajnos a termékre nem hónapok múlva lenne szükségem ☹)
|
|